3/08/2017

Rainy


Jak dobrze pamiętam, kiedyś gdy zaplanowałam sesje na dany dzień, a pogoda nie sprzyjała, automatycznie odrzucałam sobie ten pomysł z głowy, czy przekładałam na kiedy indziej. Ostatnim razem było dosyć ciepło, ale chwilę potem zaczęło padać. Nie chciałam przenosić tego na za kolejny tydzień, bo właśnie tak tworzą się moje wielkie zaległości na blogu. Na szczęście zrobiłam dobrze, a zdjęcia wyszły o wiele oryginalniej niż zwykle. A właśnie do tego cały czas dążę- rozwijać się w tym co robię i co sprawia mi przyjemność. Może i droga jest długa, a postępy nie tak bardzo widoczne, ale jednak są. Przynajmniej widać je wtedy, gdy mogę porównać zdjęcia sprzed roku do aktualnych. Wtedy na pewno nie powiedziałabym, że sesja podczas szarej, deszczowej pogody może wyglądać ciekawiej.


37 komentarzy:

  1. Sesja może zawsze ciekawie wyglądać jedynie trzeba postarać się, do każdego zdjęcia podchodzić trzeba taj jak by to miało być twoim ostatnim zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Faktycznie mają swój unikatowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecie zdjęcie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Zawsze chciałam zrobić zdjęcia w tym stylu :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszło, mimo deszczu :) Jak się zadba o zabezpieczenie aparatu, to i deszcz nie straszny ;) Ja robiłam zdjęcia w -25 stopniowym mrozie, więc no :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podjęłaś świetną decyzję! Zdjęcia są po prostu fantastyczne! Widać,że pozowanie sprawia Ci radość i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych,a to jest na plus!
    Czekam na następne efekty sesji zdjęciowych i życzę wspaniałej pogody, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, wyrazista mimika... Ja preferuję zdjęcia jedynie innych niż ja obiektów, w totalnej amatorszczyźnie, ale staram się. Głównie Indii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne zdjęciaaa! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W deszczu też można tworzyć piękne zdjęcia i nie koniecznie muszą być smutne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. sztos te zdjecia nam wyszly!
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/2017/03/use-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wyszły cudownie, jednak u mnie wyglądałoby to nieco inaczej haha. Pod wpływem deszczu włosy zaczęłyby mi się okropnie puszyć, byłabym pewnie mokra i tak zakończyłaby się sesja :)) Ślicznie wyglądasz!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice photos
    Have a nice weekend
    Best

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia mają niezwykły klimat i super, że zdecydowałaś się zrobić je w deszczu!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownieee,uwielbiam zdjęcia z parasolem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa sesja, pierwszy raz widzę kogoś z parasolem na blogu!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że koszmarna pogoda tym razem pomogła! Masz genialne paznokcie:)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki sam problem,ale zdjęcia wyszły śliczne (bynajmniej u ciebie haha)
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wyszły fenomenalnie! Okropna pogoda wyszła tym razem na dobre!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjecia. Jesteś bardzo fotogeniczna.

    Zapraszam na najnowszy post.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2017/03/stroj-345-sukienka-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  20. You look beautiful ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet w takiej pogodzie jak widać da się zrobić genialne zdjęcia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawe zdjęcia
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że nie zrezygnowałaś ze zdjęć, są super :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Odważnie! Ja też zwykle przekładam sesje, ale to dlatego, że czasami deszcz potrafi mi odebrać całą energię i dobry humor. Jednak po Twoich zdjęciach widzę, że ty masz zupełnie odwrotnie! Rozwijaj się w swoim kierunku! To był świetny pomysł ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne włosy! :-)
    A sesja w deszczu to bardzo fajny pomysł!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jesteś <3 <3
    http://jezus-maria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne włosy :) a zdjęcia-cudo

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wonderful photos! Lovely!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. ladne zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne wlosy, w deszzu sliczne zdjecia ogolem wychodza! <3
    klimatycznie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)