3/19/2017

Making decisions


Każdy dzień żąda od nas podejmowania różnych decyzji - małych i dużych. Te drobne nie wymagają od nas większej uwagi. Co zjem na śniadanie, do którego sklepu pójdę na zakupy, czy jaki obejrzę dzisiaj film. Z czasem są one coraz trudniejsze, kształtują życie, niektóre choćby decydują o naszej przyszłości. Każdy nastolatek kończący gimnazjum musi zdecydować o dalszej edukacji. Wybór szkoły wcale nie jest taki prosty. Czasem nie ma żadnej, która nas zadowala, bądź jest ich zbyt wiele, by wybrać tą odpowiednią. Są osoby, które odkładają tę decyzję w nieskończoność. Czekają na moment, kiedy trzeba będzie już postanowić cokolwiek, co nie jest słusznym rozwiązaniem. Chcemy, żeby efekty były pozytywne, ale nie zawsze nam to wychodzi. Potem zostaje nam uczyć się na własnych błędach i żyć dalej. Mam nadzieję, że ja podejmę słuszną decyzję co do szkoły i Wam również tego życzę, jeżeli jeszcze tak jak ja jesteście na etapie wyboru.





31 komentarzy:

  1. Ale fajny wpis :) zdjęcia pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te zdjecia wyszły!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc wstecz jestem zadowolona ze swoich wyborów dotyczących mojej edukacji :) A przy okazji bardzo fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam nadzieję, że słusznie wybiorę i nie będę tego później żałować :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia!
    Życzę ci podjęcia dobrej decyzji <3

    http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w dokonywaniu wyboru :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt, wybór szkoły nie jest prosty,ale ja jestem zadowolona :) piękne zdjęcia!

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia fajny blog będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy takich wyborach najważniejsze to poznać siebie ;)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, delikatny makijaż :) Życzę powodzenia w podjęciu odpowiedniej decyzji :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tak naprawdę decyzje mniejsze, czy większe podejmujemy każdego dnia, oby te ważniejsze były udane! powodzenia <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że nawet te najmniejsze, o śniadaniu, kształtują nasze życie i charakter. Pięknie wyglądasz! Świetny makijaż, szczególnie oka przypadł mi do gustu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. That post is super cute, what a great last minute find! I love it xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nawet te małe decyzje są tak naprawdę częścią naszego życia i są ważne. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. masz śliczne oczy!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!! <3 Obserwuję

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z małymi decyzjami sobie jeszcze jakoś radzę, ale z dużymi mam ogromny problem... Nie lubię podejmować decyzji z których będą korzystać inni ludzie, bo boję się że wtedy będzie im źle..

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja myślę, że wybrałam dobrą szkołę i mam nadzieję, że wszyscy taką wybiorą, bo spędzenie kolejnych 3/4 lat w niezadowalających nas budynku byłoby okropne...


    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia :) masz super okulary :)

    pozdrawiam
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne są te zdjęcia! zdecydowanie moim faworytem jest to ostatnie+ cudowna pomadka :)

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  24. masz śliczną szminkę!


    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. lubie tego typu sweterki ;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś przepiękna, a te zdjęcia są cudowne! Fakt, decyzja szkoły jest jedną z Ważniejszych, ja miałam tak ze studiami, nie miałam pojęcia jaki kierunek wybrać, i nadal nie wiem więc postanowiłam, że na razie temat odpuszczę bo nie chcę robić czegoś na siłę. Życzę Ci, żeby szkoła którą wybierzesz przyniosła Ci jak najwięcej korzyści :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się sama pamiętam jaki to był dla mnie trudny wybór i mimo że uważam że raczej wybrałam dobrze to jednak nie jestem zbytnio ze szkoły zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaką szminkę masz na ustach? Piękny kolorek :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)