1/05/2017

Sixteen


Po przerwach w pisaniu bloga zazwyczaj trudno jest zacząć. Zastanawiając się jak tu rozpocząć, myślimy co ostatnio wydarzyło się w naszym życiu. Ja jednak ominęłam sporo wydarzeń, o których jeszcze, kiedy mój blog egzystował, z pewnością bym wspomniała. Niestety, ale każdy bloger powinien wiedzieć, że systematyczność gra tutaj dużą rolę. Ale wracając do tematu. Wigilia klasowa. W moim przypadku była ostatnia w podobnym gronie od 10 lat. Naturalnie nie mogło odbyć się bez wspólnych zdjęć. Całe to świąteczne zamieszanie i nareszcie wspólna kolacja przy rodzinnym stole. Kolejne dni spędzone z resztą rodziny, dużo pysznego jedzenia, choinka i masa prezentów, to czas, który niewątpliwie można nazwać magią świąt. Następnie zbliżający się koniec roku 2016 i Sylwester. Mam nadzieję, że każdy świętował go dobrze razem z najbliższymi. Noworoczne postanowienia- nowe, bądź co roku te same. Tak czy inaczej, życzę powodzenia, by tym razem udało Wam się je urzeczywistnić. Nagle te wolne dni od szkoły się skończyły. Dopiero zaczęłam odpoczywać, a chwilę później musiałam nastawiać milion budzików, żeby jakoś rano wstać. Dzisiaj. 5 stycznia. Szesnaście lat z jednego punktu widzenia może wydawać się nawet dużą liczbą, aczkolwiek wbrew pozorom czasami nie czuje się większej różnicy. Wciąż jestem tą samą dziewczynką, która 3 lata temu postanowiła założyć bloga, zupełnie nie wiedząc, jak to wszystko funkcjonuje. Nieprzerwanie rozwijam się w wielu dziedzinach, zmieniam w wyglądzie, charakterze i doświadczam więcej, ale nadal jestem tym samym człowiekiem.




28 komentarzy:

  1. Rewelacyjna stylizacja - mam bardzo podobny płaszczyk. Wyglądasz mega. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te zdjecia wyszły!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie Cię rozumiem, ciężko jest się wbić w rytm blogowania, kiedy już z niego wyjdziesz. Masz już szesnaście lat, jesteś praktycznie prawie pełnoletnia, a podejrzewam po Twoim wpisie, że jesteś mądrzejsza od nie jednej osoby dorosłej. Naprawdę, wszystko jest tak ślicznie opisane, a zdjęcia tylko dopełniają to i tworzą taką prześliczną aurę na Twoim blogu !
    Jestem zachwycona, przysięgam, na pewno zostanę na stałe !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że jesteś starsza :O! Spełnienia marzeń♥

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio wybiłam się z rytmu blogowania regularnie i ciężko mi teraz wrócić :/
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, ja jakiś czas temu wybiłam się z systematycznego dodawania postów i nadal nie potafię wrócić do tego na 100%, no ale staram się. Przecież też jestem tylko człowiekiem ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszłaś na zdjęciach! Przyznam, że wyglądasz poważniej niż ja ;) Dużo pomyślności w Nowym Roku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę CI wielu sukcesów w blogowaniu :) genialne zdjęcia Wam wyszły, śliczny płaszczyk!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja piszę kiedy mam na to zdjęcia, ochotę i wenę, inaczej nie ma to sensu..:D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też wigilia klasowa była tą ostatnią ale przyszłość też jest ciekawa więc warto wierzyć, że będzie tylko lepiej :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju zdjęcia cudo, ślicznie na nich wyglądasz <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Śliczny look!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo ładna! Będę zaglądać częściej!
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak. Po przerwach ciężko utrzymać systematyczność. Super zdjęcia! :)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w tym roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! Zapraszam do mnie - xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia!
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zmiany przychodzą jak wiatr, niezauważalnie. to z czasem przechodzimy wewnętrzną 'metamorfozę', w której zmieniany nieświadomie swoje poglądy, myślenie. Po prostu dorastamy. Fajnie to zobaczyc np. po starych postach, po sposobie pisania chociażby
    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! duuużo powodzeń :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i Ty również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Pasuję Ci czerwona pomadka :)
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jestes sliczna! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również za rok będę obchodzić ostatnią wigilię klasową, niestety :(
    Świetne zdjęcia :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w dalszym blogowaniu i samych sukcesów!
    Prześlicznie wyglądasz na zdjęciach :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)