11/26/2016

News


brushes - CLICK
Dawno nie było u mnie takiego typowego haul'u. Z racji tego postanowiłam złożyć kilka zamówień i coś przetestować. Bardzo byłam ciekawa jakiej jakości będą te rzeczy, bo jak wiemy nie zawsze się one sprawdzają. Zestaw piętnastu pędzli do makijażu podbił moje serce! Najbardziej mi tu zależało o pędzelku do brwi oraz do rozświetlacza, ponieważ takich u siebie mi brakowało. Są tak świetne, że nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Dobrze wykonane, miękkie i bardzo ładnie się prezentują. Włosie do tej pory mi nie wypada w ogóle, także widzę same plusy!


fake eyelashes - CLICK
Z tego co pamiętam, to ponad rok temu zamawiałam już jedne sztuczne rzęsy. Jedynym minusem w nich było to, że były tylko do połowy oka, co niestety było widoczne. Tym razem wybrałam już odpowiedniej długości i są świetne! Moje naturalne rzęsy są tak krótkie, że aż ledwo widoczne, także te na pewno przydadzą mi się do jakiś większych makijaży.


brushes - CLICK
Jakiś czas temu zajęłam się robieniem paznokci. Jest to dla mnie o wiele wygodniejsza wersja niż chodzenie do kogoś. Jak na razie jeszcze się uczę, ale z czasem będzie coraz lepiej. Te trzy małe pędzelki wybrałam do mniejszych wzorków. Jeszcze ich nie używałam, więc na tę chwilę nie wiele mogę o nich powiedzieć.


1.CLICK | 2.CLICK | 3.CLICK
Zegarki. Czyli coś, czego byłam najbardziej ciekawa. Na stronie prezentowały się przepięknie, ale jak na żywo? Pierwszy bardzo mnie zaciekawił. Motyw księżyca jest piękny! Najbardziej zadowolona jestem z tego jasnego. klasycznego. Noszę go praktycznie cały czas. Natomiast ostatni mnie nie zachwycił, po prostu inaczej go sobie wyobrażałam. :) Który Wam się najbardziej podoba?

39 komentarzy:

  1. Pokaz kiedys sie w makijażu z tymi rzęskami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam haule zakupowe! Pędzle wyglądają na bardzo porządne. Ja ostatnio jednak zdecydowałam się na Hakuro i totalnie skradły moje serce. Buziaki!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/moja-wizyta-w-agencji-modelingowej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek z księżycem najlepszy! *.*

    Pozdrawiam ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam wszystko!Idą do mnie podobne pędzelki jak te pierwsze, nie mogę się doczekać! <3

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten drugi zegarek. Mam takie pędzle i bardzo je lubię :D
    Pozdrawiam
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie chciałabym Cię zobaczyć w tych rzęsach ;)
    Co do zegarków uważam tak samo jak Ty.. ostatni odpada, a środkowy nosiłabym w kółko, pasuje do wszystkiego ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie tym postem :) Świetna robota :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne pędzelki i zegarki *.* chętnie bym takie przygarnęła!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarki świetne, poklikane :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy zamówiłaś ;> jestem ciekawa jak się te rzęsy spisują, napisz o tym post !

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne zdjecia one sa wrecz magiczne *-* !!
    Najbardziej podoba mi sie srodkowy zegarek jest taki klasyczny a przy tym elegancki i bardzo dziewczecy <3 Sama ostatnio zamowilam pedzle i jak na razie bardzo dobrze sie sprawuja i na dodatek sa bardzo milusie <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zegarki ^^ bardzo podoba mi się ten jasny ♥ świetny post

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. tez zamówiłam podobne pędzle i jestem ciekawa jak sie sprawdza :P

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarki są śliczne, ja właśnie szukam jakiś w miarę takich fajnych pędzli i na te chyba się skuszę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw pędzli prezentuje się sympatycznie. Pędzelki do paznokci i wogóle paznokcie to moja miłość!
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamówiłaś super rzeczy. Może sama kupię sobie te pędzeli bo nie są zbyt drogie :)
    Oczywiście poklikane. Co do zegarków najbardziej podoba mi się ten pierwszy, bo kocham motyw faz księżyca.
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się ten ostatni zegarek bardzo podoba ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również chyba najbardziej do gustu przypadłby ten jasny zegarek. Jest przepiękny! I widać, że z jakością również jest dobrze ;)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie ,że wszystkie rzeczy są dobre. Osobiście podoba mi się ten ostatni zegarek ,który tobie nie przypadł do gustu :D

    W wolnym czasie możesz wpaść do mnie:
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie pędzle, a te zegarki są świetne! :D Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek mega!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Środkowy zegarek jest piękny, a i zestaw pędzli wygląda niezwykle kusząco! Świetny haul, poklikane ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pędzle pięknie się prezentują♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam kilka rzeczy z tej strony i jestem bardzo z nich zadowolona. Najbardziej spodobał mi się drugi zegarek :) Świetny post.
    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie bawiłam się w sztuczne rzęsy (doklejane) bo jestem taką sierotą, że skleiłabym sobie tylko powieki. Zegarki moim zdaniem wygrały cały post! Skuszę się na pierwszy.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy! Według mnie drugi zegarek jest genialny :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne pędzelki :)
    http://majuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful objects, I love those watches. I'm your new GFC follower # 371 ♥

    https://teresaemme.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)