11/13/2016

It's cold outside


Czasami mam takie dni, w których chcę coś napisać, ale.. siedzę wgapiona w monitor i bez skutku próbuję posklejać ze sobą zdania. Wydaje mi się, że naprawdę ten listopad źle na mnie działa. Brak wyrazu, atmosfery i klimatu. Jest to taki dłuższy moment przed całym świątecznym zamieszaniem, który jakoś trzeba przetrwać. Wydaje mi się, że dzień trwa raptem kilka godzin. Wstaję do szkoły - ciemno, wracam ze szkoły - ciemno. Często nawet i cały dzień jest jakiś szary. Jednak najbardziej przeszkadza mi ten brak motywacji do bloga, która jakimś cudem powraca w tym magicznym miesiącu, jakim jest grudzień. Już nie mogę się doczekać tej świątecznej atmosfery! Słyszałam, że prawie całej Polsce zrobiło się biało, niestety bądź stety - u mnie śnieg jeszcze nie zawitał. Stąd też te ponure zdjęcia, które próbowałam urozmaicić jakimś lepszym tłem. Wstawiam tylko kilka, ale naprawdę jest ciężko o coś dobrego w taką pogodę.



27 komentarzy:

  1. To normalne, wszystkim czasami brak weny. Genialne zdjęcia, ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Listopad chyba najgorszy jest. Tło pasuje ci do swetra ;D

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg zawitał w ilości znikomej, ale z tego się akurat cieszę ;) Sama nie przepadam za listopadem. Ale zdjęcia piękne, czuć jeszcze jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śnieg zawitał, jednak myślę, że to za wcześniej. Świetnie byłoby, gdyby zawitał przynajmniej na początku grudnia. Tak na poczucie świątecznej atmosfery. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie często brakuje weny, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, u mnie śnieg niestety już jest :(

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą, w taką pogodę wychodzi mało ładnych zdjęć :) Ale tobie te 3 wyszły świetnie i tak! :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tak mam! Niestety... Przepiękne zdjęcia! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdemu zdarzają się gorsze dni :) Głowa do góry. Jeśli chodzi o pogodę i zdjęcia to niestety przykra prawda. Ciężko o dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie mogę doczekać się świątecznej atmosfery :)
    już ją czuję. Niestety na mnie listopad wpływa równie źle :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie śniegu też jeszcze nie ma, nad czym bardzo ubolewam :/
    Śliczne zdjęcia <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi w tym miesiącu brak weny. Ladny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wciąż ubolewam nad tym, że nie ma wcale ładnego światła, trzeba czekać na weekend, a wtedy też nie zawsze się uda zrobić ładne zdjęcia :/ I faktycznie, idziemy do szkoły - ciemno, wracamy - ciemno :(

    Piękne zdjęcia :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi sie kolorystyka i ogolnie estetyka zdjęc;) pięknie wyglądasz;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety mnie też zawsze w listopadzie dopada taka chandra.Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do listopada odnoszę takie samo wrażenie, wychodzę z domu - ciemno, wracam tak samo (chyba, że mam akurat wyjątkowo mało zajęć). U mnie na Pomorzu śnieg niby był, ale nie ma właściwie o czym za bardzo mówić, bo jak szybko spadł, tak szybko stopniał, powodując przy okazji powstanie błota - którego nie znoszę, poślizgnąć się jeszcze można i na co to komu? xd
    A zdjęcia wyszły bardzo fajnie. Kolor jarzębiny świetnie współgra z barwą Twojego swetra. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Your hair it's amazing *-* Lovely outfit!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy tak ma, że czasem brak weny. To normalne :) Piękne zdjęcia, jesteś śliczna!

    nextomea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak mam, że czasami nie wiem co napisać, ale myślę, że w grudniu wszystko już ruszy. Zdjęcia mają przepiękny klimat :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja właśnie teraz w czasie jesieni mam takiego kopa, że niemożliwe! Nie mam czasu na nudę - mam nadzieję, że to się nie skończy ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie już śnieg był kilka dni (małopolska), ale szybko stopniał. Śliczne zdjęcia, też nie lubię listopada ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdjęcie moje ulubione ;) Życzę Ci jak najmniej tych "bezwenowych" dni choć to normalne, że do dopadają każdego..

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia! zostaję z Tobą na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)