10/24/2016

Fall mood


Jesień, to taki czas, w którym popadam w dość dziwny nastrój. Nie wiem dlaczego akurat ta pora roku tak na mnie działa. Zdecydowanie to najlepszy czas na spędzenie wieczoru z ulubionym serialem czy dobrą książką wraz z ogromnym kubkiem herbaty. Nie zapominajmy o tym, że nie codziennie jest szaro, ponuro i deszczowo. Warto wykorzystać ten czas na spędzenie go ze znajomymi. To może okazać się nie tylko dla mnie najlepszym lekarstwem na wyjście z jesiennej chandry. Mój miniony weekend spędziłam bardzo dobrze. Podczas świętowania 18-stki (oczywiście nie mojej) poznałam wielu nowych ludzi, a także odnowiłam stare znajomości. Wszystko idealnie odwróciło moją uwagę od otaczającej mnie melancholii. Szczerze mówiąc wczesna jesień nie jest jeszcze taka zła jak ta późniejsza w listopadzie. Wtedy za oknem nie widać już tych ciepłych barw, a oczekujemy tylko na śnieg, który przynajmniej ładnie wygląda. Nie powiem, że wtedy wcale nie marznę..

hat - CLICK





26 komentarzy:

  1. Mega kolory!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja uwielbiam jesień <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie, bardzo do twarzy Ci w kapeluszu ;)
    Przepiękne zdjęcia

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra książka i kubek gorącej herbaty to podstawa w czasie jesieni. Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jesienią popadam w dziwny nastrój. Możliwe, że pogoda tak na mnie wpływa- mało słońca, wieczór szybko nadchodzi i ogółem jest tak szaro i ponuro. ;) Zdjęcia cudne! Warto łapać takie kolory na fotografiach. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajny kapelusz



    zapraszam na nowy post
    http://olaabo.blogspot.com/2016/10/zaufanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jesienią popadam w dziwny nastrój i dlatego nie lubię tej pory roku. Niestety ale jest piękna tylko na początku :)
    Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię w jesienni kolory liści i wieczory z książką <3

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, sama popadłam w taką monotomię, w znużenie, przygnębienie pogodą, tym że nie ma co ciekawego robić a nauka dobiła. Jednak stwierdziłam, ze po co mam gderać na temat jesieni skoro też ma swoje plusy. Również życzę Ci znalezienia tych plusów, a zniesiesz lepiej tą porę roku :) Bardzo ładne zdjęcia jakościowo :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo fajny kapelusik :)
    No niestety pogoda ta mnie przygnębia, cały czas zimno i zimno ;/

    Zapraszam :D

    Odwdzieczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem jesień wygląda ładnie tylko na zdjęciach. W rzeczywistości 3/4 osób ma jesienną depresję i siedzi 24/7 w łóżku. Jak ja. Dobrze, że nie sama bo chyba bym zwariowała do reszty :(

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia i piękne kolory!

    pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Subtelnie i jesiennie- idealna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne i klimatyczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, bardzo fajna sceneria :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu ;)
    ja właśnie dostałam mój i chętnie zacznę w nim chodzić ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Ci w tym kapeluszu ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia!!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci w kapeluszu! ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)