9/07/2016

September


Pierwsze dni organizacyjne szkoły są już prawie za nami i niestety, ale prawdziwa męczarnia dopiero się zaczyna, jakkolwiek źle to zabrzmi. Wbrew pozorom nastawiam się do tego pozytywnie, tylko wielką niewiadomą jest jak długo ta motywacja ze mną przetrwa. Do mojego planu lekcji doszło kilka nowych zajęć i w każdym dniu tygodnia pojawią się lekcje przygotowawcze do egzaminu. Nie minął nawet tydzień, a ja już chodzę jak zombie i wstawanie z rana jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Wraz z nowym rokiem szkolnym żegnamy ciepłe lato i niedługo zacznie się niezbyt lubiana przez nas pora roku, aczkolwiek ja akurat jesień bardzo lubię! Szczególnie jeżeli chodzi o modę, ale nastrój i kolory. Zdjęcia wtedy uwielbiam. Wiadomo, że nasza Polska jesień zazwyczaj nie wygląda jak z obrazka, ale pomimo wszystko :) Dzisiaj widzicie zdjęcia, które robiłam jeszcze w okresie wakacyjnym, ale myślę, że mój zapas sesji już się kończy, także w wolnym czasie koniecznie muszę to nadrobić!








44 komentarze:


  1. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba nadrobić sesje :D
    Mega te zdjecia mi sie podobaja, podobne sa to takich innych, co tez tam robiliśmy :P

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przegenialny wygląd bloga ;) świetne zdjęcia, super wyglądasz ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już skończyłam szkołę, ale doskonale Cię rozumiem. :)
    Świetne zdjęcia!
    Obserwuję.
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne zdjecia, super blog<3


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień ma swoją wyjątkową atmosferę. <3 Ślicznie wyglądasz i świetna jakość zdjęć! :*

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słyszę teraz na co drugiej lekcji: " Uczcie się, bo za niedługo egzamin"!
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprawdzie skończyłam już szkołę i w tym roku wybieram się na studia, jednak doskonale wiem o czym mówisz. Życzę Ci siły i motywacji w tym roku szkolnym :)
    Zdjęcia są przepiękne! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedemną 4 lata ciężkiej pracy w technikum! Życzę ci powodzenia!
    Świetne zdjęcia. Uśmiech proszę!
    --
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywne nastawienie jest najważniejsze :D
    Cudowne zdjęcia!


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  11. cudna stylizacja!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! :) powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, mam nadzieję, że przetrwam ten rok szkolny <3

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No dla mnie też wstawanie rano jest wyzwaniem :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja staram się myśle pozytywnie na ten rok szkolny i chyba i się udaje, życzę powodzenia, oraz abyś się wysypiała haha (bo mi wysypianie się słabo wychodzi)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cuuuuudownie! Powodzenia i motywacji w tym roku szkolnym! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, jednak niektóre wyglądają na zbyt mocne. Delikatniejsze zdecydowanie bardziej by pasowały :)

    zapraszam do mnie, nowej w blogsferze: faashan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemne zdjęcia klimatyczne :) Super
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jesteś! Lubię wczesną jesień, tą kolorową zaś jak myślę o końcu listopada to od razu mi się smutno jakoś robi :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia. U mnie największym problemem jest poranne wstawanie, i jednak wytrzymanie na niektórych lekcjach do końca. Ale to chyba u każdego.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja skończyłam już szkołę :D dla mnie jest teraz praca :)
    śliczne zdjęcia, naprawdę rewelacja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne zdjęcia! :)
    obserwujemy? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie już przeraża ilość materiałów w szkole ;x Super zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś przepiękna ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaaale włosy! Pięknie wyglądasz, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie wszystko już idzie pełną parą, brakuje czasu na cokolwiek poza uczeniem, jedzeniem i oddychaniem :D

    Super zdjęcia!
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne zdjęcia, ja już na szczęście szkołę mam za sobą :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie jest w miare okej, pozytywna atmosfera, wszystko super <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że póki co jesteś w miarę zmotywowana, oby tak dalej! ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie w szkole też nie oszczędzają, ale dzięki temu przynajmniej nie muszę narzekać na brak zajęć po szkole :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygladasz przeslicznie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też w pierwszym tygodniu chodziłam jak zoombie hah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  36. mega zdjęcia, wyglądasz pozytynie!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi również przez egzamin doszło wiele dodatkowych zajęć niestety, także łączę się z Tobą w bólu haha.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Póki co sama też daje radę, ale wstawanie to masakra nie wiem jak niektórzy mogę wstawać o 5 :O Mam nadzieje ze twoja motywacja zostanie z tobą do końca roku i zdasz egzaminy śpiewająco ;* Pozdrawiam

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)