8/29/2016

Last days


Dopiero co przyzwyczaiłam się do wstawania o późnych godzinach, że aż nie mogę uwierzyć, że dzisiejszy poniedziałek jest ostatnim wolnym poniedziałkiem. Mam wrażenie że im jestem starsza, te wakacje lecą mi coraz prędzej. To zazwyczaj najlepiej spędzony czas leci najszybciej, co też wyjaśnia dlaczego rok szkolny zawsze się tak dłuży. Już za 3 dni będziemy musieli przestawić się na czas szkolny, nastawić nasze budziki na wczesną porę i jakoś przeżyć te kolejne 10 miesięcy. Prawda jest taka, że wcale nie powinniśmy żyć myślą "oby do weekendu", a raczej wykorzystywać każdy dzień jak najlepiej. W tym roku szkolnym czeka mnie ostatnia klasa, a co za tym idzie - egzamin gimnazjalny. Tymczasem wolę już nie zamęczać się szkołą, która jeszcze się nie zaczęła, a wykorzystać te ostatnie dni w 101%.






18 komentarzy:

  1. Supi zdjecia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, też ostatnia klasa i test. :c.
    Ale również postaram się łapać każdy dzień i realizować się na 100%. :)
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog! Ja w sumie wykorzystałam go jak najlepiej, teraz to mogę tylko odpoczywać!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy dzień może zostać wykorzystany na wiele procent, nie ma co się nakręcać na "o boże szkoła". I tak nas to nie ominie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, no i oczywiście rewelacyjne zdjęcia! Masz świetne okulary : )


    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękne zdjęcia, ślicznie na nich wyszłaś :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety to juz jutro:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna z Ciebie dziewczyna, masz super uśmiech :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie topy. Okulary mega. Udanego powrotu do szkoły :*
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje wakacje z roku na rok też mijają coraz szybciej, masakra xd
    Super top :O <3 zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wakacje mam jeszcze do 17 września :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwierz mi, że jeszcze zatęsknisz za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)