8/25/2016

Hungary, Budapest 2016

Po prawie całych wakacjach postanowiłam wejść na bloga. Jednak brakowało mi dzielenia się z innymi tym wszystkim w moim małym internetowym świecie. Zapraszam na "mały" update! W ubiegłym roku na wakacjach zawitałam Węgry i był to naprawdę udany czas, także w tym roku postanowiliśmy tam wrócić. Z domku było kilka kroków do pobliskich basenów, pogoda dopisywała, więc praktycznie codziennie tam bywałam. Zjeżdżałam z wodnych zjeżdżalni, gdzie nabawiłam się ogroomnej adrenaliny i śmiechu. Ładnie złapało mnie słońce i na to na pewno nie będę narzekać, hahah




Pomimo tego, że ten kraj odwiedziłam już po raz trzeci, nie miałam okazji być w jego stolicy. Żeby te wakacje nie były takie monotonne i aby zobaczyć coś nowego, to oczywiście czemu nie. W chłodniejszy dzień, a raczej taki nie na opalanie, z samego rana wyruszyliśmy w drogę do Budapesztu. Miasto jest przepiękne, dużo architektury, czyli dużo do robienia zdjęć! Szczerze mówiąc z taką przerwą od bloga i zarazem fotografii wyszłam trochę z wprawy, ale jednak bardzo mi się zdjęcia podobają. :)

























15 komentarzy:

  1. aleee widoki <3!!! Co prawda ja teraz mam na celowniku zwiedzanie USA ale moze kiedys i do Budapesztu się wybiore :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjecia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ślicznie. Zawsze miałam sentyment do Węgier, ale na razie się nie wybieram. Chociaż twoja relacja mnie zachęciła.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę, że mogłaś tam być :D

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w tym roku byłam na Węgrzech ale nie byłam w Budapeszcie. Świetne zdjęcia a stolica jest cudowna.
    Zapraszam do mnie.
    happily-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, strasznie zazdroszczę! Ja całe wakacje pracowałam, więc nawet przez myśl mi nie przeszło, by gdzieś wyjechać.
    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy patrzę na te wakacyjne zdjęcia i pomyślę, że już niedługo do szkoły robi mi sie naprawdę smutno. Buziaki♥

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia <3
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  9. o a akurat wybieram się tam we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam tam niestety, ale bardzo bym chciała. Uwielbiam oglądać zdjęcia w tym klimacie-podróże i zwiedzanie to zdecydowanie moja największa miłość!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)