7/09/2016

First weeks

 Pierwsze tygodnie wakacji zleciały u mnie bardzo szybko, ale dosyć leniwie. Byłam na basenie, kilka razy na rolkach, wychodziłam ze znajomymi, wróciłam do rysowania, ale większość dni przesiedziałam nadrabiając seriale. Myślę, że już wystarczająco odpoczęłam od wszystkich szkolnych obowiązków i nadszedł czas, aby zacząć coś, co zaplanowałam już dawno. Może coś całkiem nowego, jakieś super rzeczy, które zawsze chciałam zrobić. Przede wszystkim wrócić do swoich pasji. W czasie szkolnym nigdy nie było na to wystarczająco czasu. Bardzo chcę wrócić do systematycznego pisania bloga, ale mam wciąż jakiś niedosyt. Może ktoś już zauważył - zmieniłam kilka detali w wyglądzie bloga. Już od dawna potrzebowałam zmiany, jednak nie mam wystarczających umiejętności, aby grzebać w tym samemu. Wciąż będę szukać chętnej osoby do pomocy, jak na razie możecie dać mi znać co sądzicie o aktualnym :) Mam nadzieję, że u Was wakacje lecą dobrze i realizujecie wszystkie swoje plany.



 



30 komentarzy:

  1. Super zdjecia! Tez muszę jakies pany zrealizować :D

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja zdjęciowa - skojarzyła mi się z klimatem Arknass (jedna z wysp archipelagu Escursione- przyp. red.). Wystrój Twojego bloga jest całkiem niezły - choć nie mogę porównać z tym co było wcześniej, ponieważ pierwszy raz goszczę u Ciebie.
    Co zaś tyczy się wakacyjnych planów. Oj, mam ich dużo, lecz wiele jeszcze niezrealizowanych - tym gorzej, że wakacje mam w zasadzie od czerwca.
    Pozdrawiam, November z Escursione

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie jestem na wyjeździe, a później zobaczymy co los przyniesie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia w realizowaniu celów
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Też mam kilka planów które muszę zrealizować. Jeden z nich mi się już udało zrealizować, ale kolejne czekają :).
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja realizuje wiekszosc swoich zamierzen letnich :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również pierwsze tygodnie zleciały bardzo leniwie byłam u babci, teraz siostra do mnie przyjechała. Moje prawdziwe wakacje zaczną się dopiero drugiego miesiąca. Śliczne zdjęcia.
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje to idealny czas, by robić to, na co nie mamy czasu w roku szkolnym. Powodzenia w rozwijaniu pasji. U mnie wakacje zaczęły się 10 dniowym pobytem na Warsztatach Muzyki Dawnej, także ciekawie, a na pewno nie leniwie. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mimo, że swoje najdłuższe wakacje w życiu zaczęłam pod koniec maja to cały czas mam świadomość w głowie, że lecą one tak szybko, a ja nie zdążę zrobić wszystkich rzeczy, które planowałam przez te 3-4 miesiące.. Ten tydzień jeszcze jestem najprawdopodobniej w domu,a później już wyjeżdżam trochę odpocząć, a od sierpnia zaczynam pracę ;)
    Świetne zdjęcia. Pozdrawiam ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tak samo! Lipiec spędzam dosyć leniwie, za to sierpień to totalny zawrót głowy! :D Masz prześliczną buzię ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój lipiec też jest leniwy, aż za. Wygląd bloga jest ładny, jedyne co mi się nie podoba to tło - trochę psuje całokształt. Śliczne zdjęcia.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje to najlepszy czas na to, aby powrócić do swoich pasji i zacząć rozwijać się jak nigdy wcześniej :) Twój blog wygląda świetnie!
    Rób to co kochasz i nigdy się nie poddawaj!
    Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też spędzam czas leniwie. Zdjęcia są idealne :o!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia piękne jak zwykle, a włosy cudowne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia *.*
    makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też chcę wrócić do systematycznego pisania ! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Śliczne masz włosy :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę włosów są takie śliczne *.*
    Co do posta, świetnie piszesz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że wróciłaś do rysowania ♥


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz sliczne włosy ;)
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) Też muszę wrócić do rysowania. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi tam Twój wygląd bloga bardzo się podoba :) Fajnie, że wróciłaś do swoich pasji :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, a włosów - zazdroszczę!

    Pozdrawiam! murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów! Piękne zdjęcia, zazdroszczę włosów :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia ;) '
    Zaraz trzeba wracać do szkoły to mnie przeraża ! :C
    mogłabyś poklikać u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się Twój wisiorek! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny post :D Aż czuć wakacje :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)