6/05/2016

Three weeks




Nawet nie wiecie jak dawno nie wychodziłam z aparatem. Zapomniałam już jak to było co tydzień wychodzić na kilka sesji, żeby mieć na tzw. zapas. Przede wszystkim zapomniałam jaką przyjemność dawało mi angażowanie się w bloga, mój mały wirtualny świat, który przez ostatnie kilka miesięcy był bardzo zaniedbywany. Pomimo wszystkich moich obietnic, czy przeprosin, raczej nic się nie zmieniło. Szczerze mówiąc nie wiem czy to się nie powtórzy, dlatego też nie chcę skłamać. Mam tylko nadzieję, że wykorzystam w dobrym kierunku nadchodzące ogromnymi krokami wakacje i zdobędę więcej motywacji. Teraz muszę przetrwać ostatnie tygodnie szkoły, które zapowiadają się niestety kiepsko, bo dosłownie w każdym dniu mam jakiś sprawdzian bądź kartkówkę. To było do przewidzenia, że nauczyciele zrobią nam wszystko na ostatnią chwilę. Na dworze jest już tak ciepło, że chwilami czuję lato. Zaczęłam jeździć częściej na rolkach i zamierzam wykorzystać te 2 miesiące wolnego jak najlepiej, nie tylko nadrabiając sen i seriale. :) Co u Was?






20 komentarzy:

  1. Nigdy bym się nie nauczyła jeździć na rolkach, ciężko u mnie z równowagą:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, robią wrażenie :) Niesamowity klimat :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :) Ja sobie co roku obiecuję, że zainwestuję w rolki... w przyszłym roku koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jeździłam na rolkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że Twój blog jest Twoją pasją :)
    super wpis! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! U mnie również brak motywacji i czasu na posty, ale w wakacje się to zmieni :)
    oo ja nawet się załapałam, haha :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... po tych zdjęciach i poście jeszcze bardziej pragne wakacji!
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem jeździć na rolkach. Ostatnio uczę się jeździć na desce. Fajny klimacik :)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jeździć na rolkach! Chciałabym się nauczyć na figurowych wrotkach jeździć :)
    Śliczne klimatyczne zdjęcia no, tylko pogratulować!

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale to 3. zdjecie jest sliczne!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Również zaniedbałam bloga, ale dzięki tej przerwie uświadomiłam sobie jaki jest dla mnie ważny i wróciłam z wielką motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! ja uwielbiam jeździć na rolkach, jeżdżę
    od dziecka od kiedy dostałam swoje pierwsze rolki na komunię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ;P
    Na koniec roku szkolnego zawsze jest więcej roboty ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowne zdjęcia! Również ostatnio zaniedbałam bloga, ale teraz staram się odrabiać zaległości :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)