6/28/2016

Holidays | concert bring me the horizon



Kilka dni temu nadszedł najbardziej wyczekiwany przez każdego ucznia dzień, zakończenie roku szkolnego wraz z rozpoczęciem wakacji. Dla mnie ostatni miesiąc szkoły był nie do ogarnięcia i potrzebowałam tego zdecydowanie bardziej niż kiedyś. Byłam zmęczona i codziennie spóźniona, nawet spóźniłam się na zakończenie roku, cała ja, hahah. Nigdy aż tak bardzo nie wyczekiwałam na wakacje. Na szczęście możemy cieszyć się dwumiesięcznym odpoczynkiem i najważniejsze teraz jest to, aby wykorzystać ten czas jak najlepiej. To czy wracam do regularnego pisania bloga, jest wciąż dla mnie wielką niewiadomą. Zdjęcia robiłam z przyjaciółką i do tej pory ich tu nie opublikowałam, a trochę tego się już nazbierało. Może ilość tych, które widzicie teraz nie zadowala, aczkolwiek trudno było coś mi z tego wybrać. Skoro mamy już wakacje, postaram się o jakieś bardziej kreatywniejsze sesje, bo szczerze mówiąc bardzo mi tego brakuje. 



14 czerwca byłam drugi raz w życiu w Warszawie, aczkolwiek tym razem tylko ze względu na koncert Bring Me The Horizon. Było tak niesamowicie, że nie da się tego opisać słowami! Wspominałam o tym koncercie Wam już ostatnio, dlatego chciałam podzielić się tu jakimiś zdjęciami. W sumie nigdy nie robiłam takich sklejek zdjęć ze snapa, które są takiej jakości, ale nie brałam aparatu, a jak wiadomo na koncercie się jest po to, aby dobrze się bawić, skakać i śpiewać. Nawet swój telefon wyciągnęłam tylko kilka razy, co było także trudnym wyzwaniem, żeby przeżył, haha. Na moim instagramie możecie zobaczyć jakieś nagrania, także jak ktoś jest zainteresowany, to link znajdziecie na pasku bocznym. Korzystając z okazji, do dzisiejszego posta wrzuciłam jedną z ich piosenek, bo ostatnio pojawił się nowy teledysk, który swoją drogą bardzo mi się podoba, ze względu na to, że są tam właśnie wycinki z ostatnich koncertów :)







27 komentarzy:

  1. Mam tą samą kurteczkę ;) super!
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncerty to całkowicie nie mój klimat, a zwłaszcza taki gatunek muzyki. Jednak widzę, że z koncertu jesteś zadowolona. :) Piękne te zdjęcia z sesji!

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie że mogłaś być w Warszawie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam we Warszawie, ale chcę tam w najbliższym czasie pojechać :)
    Pozdrawiam
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zdjecia! Masz wspomnienia hihihihi :}

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie bylam na zadnym takim koncercie:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam chodzić na koncerty! Mimo, że byłam jak na razie tylko na jednym, haha :D
    Śliczne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie jak ty, nigdy nie wyczekiwałam tak wakacji.
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koncerty to super przeżycie! <3
    Piękne zdjęcia.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo się cieszę, że wakacje już się zaczęły :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Ja bym sobie pojechała na jakiś dobry koncert...


    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji być na żadnym takim koncercie :(
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O i takie właśnie podejście mi się podoba! Na koncercie powinno się bawić, a nie stać jak słup z telefonem w ręku, aby później nagraniem pochwalić się znajomym... Koncerty są po to, aby bawić się z piosenkarzem/piosenkarką/zespołem, których muzykę tak bardzo kochamy!

    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś byłam w Warszawie ale to było X lat temu..Chciałabym zobaczyć to miasto ponownie :) Świetne zdjęcia :) Jeszcze nigdy nie byłam na takim koncercie..a szkoda bo to na pewno swietna zabawa :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. oo mega!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie że udało Ci się być na ich koncercie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh poszłabym sama na jakiś koncert, akurat BMTH mało słucham, ale widzę, że ty bawiłaś się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę koncertu! ♥ Musiał być świetny! Super, ze zrobilaś relację :D

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna kurteczka! ^^

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Życze udanych wakacji! Koncerty mają swój klimat <3
    Ładne zdjęcia :) +Obserwuję
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę bycia w Warszawie hahaha, ja nigdy tam nie byłam :(

    + zapraszam: st3laa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. musiało być świetnie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Warszawa ma swój klimat - fajne miasto na koncerty ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawie byłam na tym koncercie ale coś mi wypadło .Super że zobaczyłas ich na żywo.Świetny blog .Zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)