4/27/2016

Klenspop Review - Villea Pink contact lenses


Muszę przyznać, że naprawdę pokochałam kolorowe soczewki. Po przetestowaniu tamtych niebieskich, o których robiłam recenzję już wcześniej, zdecydowałam się na coś innego. Postawiłam na.. różowy! Szczerze mówiąc na początku nie byłam do tego koloru przekonana, aczkolwiek przebiłam to, kiedy wstawiłam do internetu moje zdjęcie i zostałam zalana masą pytań skąd je mam. Wbrew pozorom te wyglądają bardziej naturalnie niż te poprzednie. Kolor nie jest na całą tęczówkę, lecz tylko obramowuje resztę. Z bliska można zauważyć, że nie dominuje tam tylko kolor różowy, ale jest też brązowy, fioletowy i żółty. Można używać ich do 6 miesięcy, z czego jestem zadowolona!





Tym razem była dołączona instrukcja, niestety do tamtych niebieskich jej nie miałam, a przydałaby się wtedy bardziej niż teraz. Soczewki zapakowane były w małych buteleczkach, do zestawu był również case. Nie miałam problemu z zakładaniem, już wszystko ogarnęłam po pierwszych próbach z niebieskimi. Poniżej wrzucam zdjęcia jak wyglądają u mnie :)  A jeżeli ktoś jeszcze nie widział poprzedniej recenzji niebieskich soczewek o których cały czas wspominam, odsyłam tu: [link]  Które Wam się bardziej podobają? :)

Soczewki: Klenspop.com



26 komentarzy:

  1. wyglądają slicznie,jednak to nie mój kolor ;)

    http://ddob.com/blogbook/frame/21666/dreams-lifestyle-ach-te-filmy-czyli-film-okiem-nie-zawodowca

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wyglądasz w tych soczewkach,ja nigdy nie nosiłam soczewek.Może sobie kupię,jak na razie nie mam pieniędzy.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietne, jeju!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W niebieskich wyglądałaś zdecydowanie lepiej, ale to tylko moje zdanie. ;D
    Sama bałabym się wypróbować soczewki, jakoś nie potrafię sobie wyobrazić mnie majstrującej przy oku, więc gratuluję odwagi ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają! :) Chyba lepiej że ten róż jest tylko wokół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają ślicznie, ja potrzebuję czarnych, więc chyba zamówię je z tego sklepu.
    Bardzo spodobał mi się Twój blog i masz cudną jakość zdjęć, zaobserwowałam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ale świetne <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :D Akcjasapci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega są!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moje dziecko połamało mi okulary i zostałam "ślepa". myslalam nad soczewkami, ale sie boje tego wsadzac do oka. a jak juz wsadze to bedzie problem z wyjęciem ich, brr ;P
    a te soczewki super. delikatne są. myslalam,ze to będzie jakis oczo-jebny róż :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te różowe są świetne, pewnie ponowie pytanie, ale nie mam jakie teraz przebuszować wszystkich komentarzy, gdzie je kupujesz? Czy są one bezpieczne dla oka i w ofercie są tylko zerówki czy korekcyjne też?
    Bardzo Ci pasują i podkreślają Twój naturalny kolor oczu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jak najbardziej bezpieczne, używam już ich jakiś czas i nic złego się nie stało. Korekcyjne również są :)

      Usuń
  12. Głupia ja przecież pod zdjęciem jest link do sklepu, uroki przeglądania bloga na mobilu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Soczewki mega! Różowa otoczka świetnie kontrastuje z naturalnią zielenią. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jakie cudowne! *,* sama bym Sobie takie sprawiła! ^^

    www.aurelia-reine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę pięknie prezentują się na Twoich oczach :) chętnie bym sobie taki sprawiła, ale muszę taki zakup chyba odłożyć na późniejszy czas.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    juwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne soczewy :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też podoba się efekt jaki dają kolorowe soczewki, niestety ja takich nie mogę nosić przez astygmatyzm :(
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne są, chociaż nie widać ich jakoś bardzo to dodają uroku :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow cudne są, ale nie wyobrażam sobie wkładania soczewek. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorowe soczewki to super sprawa! Świetnie w nich wyglądasz:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tych soczewkach, mega Ci pasują :)
    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)