3/20/2016

Spring

t-shirt - click


Każdy dzień w szkole wydawał mi się wiecznością. Zaspanymi oczami zerkałam co chwilę na zegarek, jednak czas jakby się zatrzymał. Podtrzymując opadające powieki resztkami sił, patrzyłam również w okno, za którym widziałam ponurą, jakby pozbawioną kolorów okolicę. W mojej głowie wcale nie analizowałam tematu lekcji, lecz tylko to, aby wrócić do domu i położyć się spać. Właśnie tak wygląda większość moich ostatnich dni. Od czasu ostatniej publikacji minęły 3 tygodnie, ale kolejne tłumaczenie na to byłoby po prostu zbędne. Już nie pierwszy raz i wydaje mi się, że u większości blogerek takie przerwy są, aczkolwiek to jak najbardziej normalna sprawa. Jak na razie wracam do formy w 101%. Wczorajszy dzień idealnie zapowiadał dzisiejszy pierwszy dzień wiosny, także sprytnie go wykorzystałam do zdjęć. Świetne uczucie zdjąć z siebie zimową kurtkę i gruby szal. Już nawet zapomniałam jak to jest pozować do zdjęć, gdy słońce świeci prosto w oczy i wtedy trzeba szukać jakiegoś ocienionego miejsca. Krajobraz zaczyna nabierać barw, jestem szczęśliwa, że zima się skończyła i mam nadzieję, że nie spadnie już żaden śnieg. Nie robi się już tak szybko ciemno na dworze i dzięki temu mogę robić zdjęcia w późniejszych porach bez obawiania się o ich jakość. Właśnie za to kocham wiosnę. :)





36 komentarzy:

  1. Cudowne zdjecia :) Ja też jakiś czas temu miałam przerwę, czasami tak mam że nie mam weny aby coś napisać, ale po chwili przypominam sobie dla kogo i z jaką radością to robię ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega te zdjęcia!
    Wiosna <3

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne to 2 zdjęcie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam wiosnę. :D Świetne zdjęcia. ;)

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, świetne fotki :) Ja już też wyczekuję w pełni mojej ukochanej wiosny :) Pozdrawiam :) http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygladasz:) i kurtka i czapka idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak samo- jak myślę o wiośnie to myślę o tym, że będzie więcej godzin dobrych do fotografowania :D to jakieś zboczenie zawodowe chyba... Ale ja bym zamarzła w ramonesce jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, super zdjęcia. Mam taką samą bluzkę ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie czapek z daszkiem i t-shirtów/bluzek z odciętymi kolorystycznie rękawami. Zawsze kojarzy mi się to z takim typowym american dream :D.

    http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że w końcu zaczęła się wiosna. Mam nadzieję, że ona wszystkich pobudzi do życia :) Świetnie wyglądasz!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jesteś !!! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie-----> http://truskaweczkabloguje.blogspot.com mile widziane komentarze. Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są cudownee <3
    Masz śliczne włosy :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się mega cieszę, ze już cieplej i jaśniej haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda, moje ostatnie dni takie też były, na szczęście przyszła wiosna i trochę wolnego czasu :) a co do przerw, tez mi się zdarzają, ale strasznie mi to przeszkadza i szukam czegokolwiek żeby nadrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna jest cudowna!
    Śliczne zdjęcia ☺

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdemu z nas zdarza się przerwa w blogowaniu, to normalna rzecz, słusznie zauważyłaś :)
    A wiosna zbliża się już coraz większymi krokami, w końcu zagości na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio też zaliczyłam taką przerwę, to zupełnie normalne. Zachwyciłam się twoimi zdjęciami, obserwuję ;)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam bardzo podobną skórę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz.! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. za to samo ją kocham :D
    świetne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię taki klimat zdjęć, właśnie taki utrzymuję u siebie. Masz bardzo fajny styl pisania, podoba mi się. Obserwuję.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)

    natalie-entourage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mogę się doczekać ciepła :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny post! Śliczne zdjęcia, zostaję na dłużej <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaaaa świetna kurtka! No i wspaniałe zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zasypiałam w szkole, a jak widziałam słońce za oknem miałam ochotę z niej wyjść :) świetna stylizacja! :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz, ta czapka świetnie na Tobie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie przerwy są zdecydowanie potrzebne :) Piękne zdjęcia obserwuję :D
    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)