2/20/2016

Start your day positive


 

Czy kiedykolwiek obudziłeś się rano i zapamiętałeś wszystkie rzeczy, które powinieneś dziś wykonać, a chcesz po prostu schować się pod kołdrę i zostać tam do końca dnia? To uczucie jest zbyt znane dla wielu z nas. Jednak zapewniam Ci, że możesz mieć siłę na rozpoczęcie swojego każdego dnia pozytywnie! Mamy całkowitą kontrolę nad naszymi myślami, ponieważ nasze myśli tworzą nasze emocje. Jest nowy dzień. Odbierz go jako dar z uśmiechem i użyj go dobrze. Ranek jest magiczną częścią dnia, tylko nikt tego nie dostrzega. Gdy na całym świecie wschodzi słońce, drogi zapełniają się ludźmi, którzy może zaczynają dzień aktywnie, wychodzą ze swoim psem, uczniowie biegną do szkoły, inni jadą do pracy, po prostu zaczynają go od swoich codziennych obowiązków. 


Chcecie poznać kilka sposobów, które pomogą Wam z pozytywnym nastawieniem każdego ranka?


Zacznij dzień z wielkim uśmiechem na twarzy.
Definicja każdego idealnego poranka. Ty decydujesz jak Twój dzień się toczy i jeśli zaczniesz go radośnie, są wiele mniejsze szanse, że cokolwiek bądź ktokolwiek będzie w stanie go zepsuć. Może w tym dniu wydarzy się coś wspaniałego? Prawdziwy uśmiech jest nieodłączną częścią stroju i powinniśmy go nosić zawsze i wszędzie. Dlatego zaraz po wstaniu z łóżka, spójrz w lustro i uśmiechnij się do samego siebie. Warto spróbować!

Przygotuj pyszne śniadanie.
Zamiast marnować czas rano na sprawdzanie swoich wszystkich social media, idź do kuchni i przygotuj piękne, pyszne i pożywne śniadanie. Wiadomo, że to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i dlatego powinniśmy przywiązywać do tego dużą wagę. Nie jest nam wskazane iść do szkoły, czy pracy bez śniadania, jeść w drodze jakąś nudną kanapkę albo kupić coś niezdrowego. Jest tyle świetnych pomysłów na takie śniadania!


Zastanów się, co sprawia, że jesteś szczęśliwy.
Jak już pisałam- myśli tworzą emocje. Zatem szczęśliwe myśli, tworzą pozytywne emocje. To super proste i bardzo prawdziwe. Pomyśl o tym co Cię tak na prawdę uszczęśliwia i co kochasz. Nie skupiaj się tylko i wyłącznie na tym co musisz robić, bo jesteś do tego zobowiązany. Znajdź trochę wolnego czasu. Nie zwlekaj. Zarządzanie czasem jest bardzo ważne, a jak nie marnować swojego czasu pisałam TUTAJ. 


Zrób coś nowego.
Jeżeli jest coś, co kiedyś chciałeś wypróbować, ale nie miałeś czasu, to śmiało. Odkryj coś nowego, czasami tak wydobywają się od nas nowe talenty. Może interesuje Cię fotografia i znalazłeś bardzo ciekawą technikę w robieniu zdjęć, w drodze do szkoły zauważyłeś ciekawe miejsce lub zaciekawił Cię jakiś program do obróbki? Kochasz gotować i odkryłeś w ostatnim czasie wiele ciekawych przepisów? Zawsze chciałeś nauczyć się nowej dyscypliny sportowej, czy obcego języka? Lepiej późno niż wcale! Warto spróbować, nawet jeżeli się nie uda, nic nie stracisz, a masz świadomość, że próbowałeś.

Szukaj inspiracji.
Rozejrzyj się wokół i znajdź odpowiednie motywy by iść na przód. Inspiracja jest wszędzie. Na pewno część z Was, która jest na moim blogu, czyta ich wiele więcej. One na prawdę mogą motywować. Może prowadzisz bloga i potrzebujesz motywacji, czy pomysłów o czym napisać? To bardzo dobre miejsce. Jeżeli znajdziesz jakiś temat, na który masz zupełnie inne zdanie, śmiało możesz się nim podzielić u siebie i wcale nie będzie to żaden plagiat, jeżeli oczywiście napiszesz co Ty o tym sądzisz.


48 komentarzy:

  1. Mega post i śliczne zdjęcia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. To zadziwiające, jak bardzo nasze myślenie rano, różni się od tego w nocy. Wtedy wszystko wydaje się znacznie bardziej łatwe do wykonania, ale kiedy się budzimy, wstaje szara rzeczywistość i momentalnie nie chce nam się robić nic z zaplanowanych rzeczy. Post świetny, całkowicie zgadzam się z tym co napisałaś. Dobry start, to lepszy dzień. :)

    Obserwuję i pozdrawiam! ♥
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post i zdjęcia też są ładne. Polecam mojego bloga: kino49.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie punkty mogłabym odznaczać codziennie rano u mnie ;D Chociaż czasem bywa, że wystarczy kiedy pomyślę o zrobieniu pysznego śniadania od razu wyskakuję z łóżka hah ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te punkty nie są o mnie :D Ja rano jestem strasznie zakręcona. Ale super post :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o, dobrze napisane!<3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane. Ranek to ważna częśc dnia, decyduje o naszym dalszym samopoczuciu i nastawieniu!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to ja uwielbiam poranki i zawsze się cieszę, gdy mogę je jak najlepiej przeżyć :) A dobre śniadanie to już w ogóle podstawa, bo później od razu cały dzień jest lepszy haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne napisane! ładne zdjęcia, aa<3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post! śliczna! *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny post! Super sposoby :D
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sposoby, na pewno z nich skorzystam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o to prawda! u mnie dużą rolę odgrywa poranna atmosfera w domu i pyszne śniadanie♥ świetny pomysł na wpis! ślicznie wyglądasz!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza rada to właśnie uśmiech! Próbowałam wielokrotnie i zawsze jestem zadowolona z efektów!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sposoby :D
    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję tym samym :D
    Zapraszam również na konkurs który organizuję można wygrać... Zresztą sama zobaczysz :P

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady ^^ Obserwuję :*
    Zapraszam http://peddieeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pozytywny post :) Poranek jest bardzo ważny, to od niego zależy jaki będziemy mieć humor w dalszej części dnia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz przepięknie,a co do uśmiechu zaraz o poranku - zgadzam się z Tobą w 100 %. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/neonowa-kurtka.html

    OdpowiedzUsuń
  19. The pictures look amazing!

    xo,
    sara

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że kiedy myśli się o czymś przed snem, to to wydaje się o wiele bardziej możliwe.. a potem budzimy się rano i przestawiamy budzik o 3 czy 4 drzemki. Ja osobiście do szkoły wstaję godzinę, a rano nagle czar pryska... i nasz dzień nie jest taki wspaniały jak sobie wymarzyliśmy.
    http://daylightxx00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak trudno mi jest kłamać... Nie chcę pisać kolejnego sztucznego komentarza typu: "Ojej, ale pomocne rady! Skorzystam kochana!", tylko opowiem o sobie, zostawię tu cząstkę siebie.
    A zaczęło się beztrosko. Wrzesień, powrót do szkoły. Ja. Tryskająca motywacją i pozytywną energią, z uśmiechem na twarzy, szczęśliwa. Wschód słońca- kolejny cudowny dzień. Przeminął wrzesień, październik, listopad.
    Grudzień. Miesiąc do nowego roku. I tu wszystko zaczęło się walić. Znikł uśmiech. Pozytywną energię zastąpił pesymizm. Z każdym nowym dniem z coraz większą niechęcią zwlekałam się z łóżka- nie chciałam chodzić do szkoły. (nie chodziło tu o sam obowiązek nauki, natłok obowiązków, ale o ludzi budujących tę szkołę) Nienawidziłam jej. Obiecałam sobie, że w nowym roku będzie lepiej, a nie było. I nie jest.
    Ja... Ja po prostu tracę powoli siły. Nie wiem, co się dzieje, nie panuję nad sobą. Wstaję i chcę, żeby ten kolejny nudny dzień przeminął. Nie mam powodu, by jak Ty to określiłaś, zacząć dzień z wielkim uśmiechem na twarzy.
    Chcę odetchnąć i zacząć od nowa. Chdzby nie wiem ile razy podchodziła i odchodziła od szczęścia. Od czego zacząć?
    QUEEN OF MOON♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity wpis i bardzo ładne zdjęcia! :)
    Pyszne śniadanie to podstawa udanego dnia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne zdjecia <3 fajny wpis!


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pozytywny post. Zawsze staram się być pozytywnie nastawiona, chociaż kiedy wstaje sie rano do szkoły kiedy jest jeszcze ciemno to trochę przygnębia, ale zastosuje się do twoich rad. Świetnie wszystko opisałaś. Byłam już kiedyś na twoim blogu, ale teraz nie obejdę obojętnie i obserwuje, bo widzę, że wkładasz w niego dużo pracy i naprawdę świetnie się czyta i ogląda zdjęcia :)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie posty, kiedy je czytam zawsze uśmiecham się sama do siebie, ponieważ właśnie to każdego dnia robie. Jedyne co może zepsuć dzień od rana to trudny sprawdzian w szkole lub obawa przed czymś, to przytłacza moje pozytywne myślenie.
    klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię czytać takie posty. Dodają mi bardzo dużo pozytywnej energi. Mogą sprawić, że mój dzień stanie się lepszy ! :))) Twój design cudowny ! :* bardzo oryginalny. Zdjęcia cudowne ! Posty oryginalne. Trafiasz do moich ulubionych blogerek/blogach ! ;)
    Strasznie kojarzysz mi się z Aleksandrą Zielińską, chyba się kolegujecie ? :)
    Pozdrawiam! berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na naszych blogach można zauważyć dużo naszych wspólnych zdjęć :)

      Usuń
  27. Punkt pierwszy wyjątkowo prawdziwy- zgadzam się, że z uśmiechem najlepiej zacząć dzień, z dobrym nastawieniem przestajemy dostrzegać drobne przeciwności losu za to skupiamy się na tych dobrych :) Szukanie inspiracji spróbowanie czegoś nowego- równie trafne punkty, naprawdę fajnie czytało się ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem raczej pozytywnie nastawioną osobą chociaż czasami mam chęć schować się pod kołdrę i przez cały dzień z niej nie wychodzić lub nie rozmawiać z nikim. Jeśli następnym razem tak się stanie przypomnę sobie o Twoich poradach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny poradnik :) Bo w życiu warto jest być pozytywnym :)
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. swietnie radzisz, bardzo madrze napisane! chetnie skorzystam z twoich porad

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne zdjęcia, najgorszej jest wstać z łóżka rano potem jakoś idzie lepej :))
    Świetne rady
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najważniejsze jest oczywiście nastawienie ! Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że czasami jest strasznie trudno wstać z dobrym nastawieniem, gdy wiemy, że czeka nas masa pracy..ale przecież zawsze można pomyśleć o tym, jak wiele dobrego może nas również spotkać tego dnia ! Każdy nowy dzień to nowa szansa ! ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe sposoby, które są bardzo przydatne
    ♥Zapraszam do siebie!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przydał mi się post, u mnie wstawanie ostatnio to jakiś koszmar ew. śliczne zdjęcia:)
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nigdy nie potrafię wstać pozytywnie! :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy post! Ludzie nie mają w zwyczaju szukać pozytywnych stron czegokolwiek, wolą narzekać na cokolwiek. Ja staram się szukać dobrych stron codzienności :)
    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mądry wpis. Idealnie ujęłaś wszystko Co najważniejsze :-) ja tez staram się rozpoczynać tak poranek (zwłaszcza przepyszne śniadanie) :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hah przydatne rady ale mi to chyba nic nie pomoże :D
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydatne rady, ale czasem b. ciężko je zastosować;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Uśmiechnięcie się do lustra i myśl o pysznym śniadanku zawsze dodają energii. Super post :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)