2/04/2016

Don't waste your time

 

Dostajesz 86,400 sekund dziennie. Ostatecznie jesteś odpowiedzialny za to co z tymi sekundami zrobisz. Czy użyjesz ich dobrze lub zmarnujesz, naturalnie istnieją też konsekwencje. Jest to Twoje życie i nikt nie kontroluje Twojego umysłu, Twojego serca i zatem Twoich działań, jak nie Ty sam. A te sekundy lecą szybko. Im jesteś starszy, tym czas upływa znacznie szybciej i nie jest to zależne od Ciebie. Jeżeli coraz częściej odczuwasz poczucie rezygnacji i braku chęci do życia oraz zanim więc pozwolisz odpłynąć godzinom i dniom, obudź się do prawdziwego celu życia. Nie dostaniesz drugiej szansy. Marnowanie czasu nie jest Twoim rozwiązaniem!


Koniec z niewłaściwymi relacjami.
Bardzo dużo czasu marnujemy na niewłaściwe dla nas osoby, które stopniowo osłabiają nasze samopoczucie i nie cieszą się życiem. Nie warto poświęcać swojego cennego czasu na ludzi, z których wypływa sama negatywna energia, a prawdziwy przyjaciel powinien być rzetelny i uczciwy, pragnący twojego dobra, nie ze względu na korzyści, jakie sam dzięki temu uzyskuje. 

 Rozwijaj się. 
Rób to, co kochasz. Nie przepuść swoich młodych lat życia przed internetem. Jeśli jesteś jeszcze uczniem, warto się zastanowić do czego w życiu dążysz, jakie masz cele. Nie uczymy się dla ocen, lecz dla siebie, swojej przyszłości i wiem jak to może brzmieć, ale cała w tym prawda. Chyba każdy chciałby być zadowolony ze swojej pracy. Chodzić tam z uśmiechem na twarzy, wykonywać czynność, którą lubi, nie tylko po to, by się z niej utrzymać.

Nie odkładaj niczego na później.
Ten temat jest poruszany bardzo często, także jak się domyślacie, to kolejne z najgorszych błędów. Samej mi nie udało się jeszcze do końca tego dokonać, aczkolwiek dążę do tego, staram się wyeliminować co mogę. Radzę nie zwlekać i realizować plan już dziś. Skończyć z prokrastynacją.




Ostatnio coraz częściej się zastanawiałam, jak dużo czasu już zmarnowałam. Oczywiście jest wiele więcej rzeczy, przez które marnujemy tak wiele naszego życia. Myślę, że to jest kilka najważniejszych, do których sama staram się stosować. Pamiętajcie, nie marnujmy chwil, które mogły by być piękne, nie dajcie się kompletnie ponieść swojemu lenistwu i nudzie. :)

35 komentarzy:

  1. podobają mi się zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację :) Śliczne zdjęcia : )
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, nie warto marnować czas na niepotrzebne rzeczy. :) Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia! Zakochałam się w tej bluzie :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, szkoda, że nie dałaś więcej bo wyszł supi ♥


    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami warto się zmotywować do zrobienia czegoś produktywnego i nie marnowania czasu :) Świetne zdjęcia!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje nie warto tracić naszego cennego czasu na często nie ważne i nic nie znaczące rzeczy. Piękna bluza! Bardzo mi się podoba. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post! Dobre zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie na http://www.adaszczerbicka.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh ja niestety mam problem z tym odkładaniem wszystkiego na później.. To wcale nie jest dobre. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także ostatnio wiele myślałam o tym ile czasu zmarnowałam, ale w którymś momencie dostałam takiego ataku wspomnień, że się lekko załamałam. No cóż, takie są skutki patrzenia w przeszłość... :I

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia !
    Bardzo fajny blog ! Obserwuję aż ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ciężko prawdę mówiąc korzystać z tych sekund, bo połowę swojego dnia spędzam w szkole, a potem gdy wracam do domu znów dwie godziny w książkach. Jestem tak zmęczona, że jedyne o czym marzę to gorąca kąpiel, a potem położenie się w łóżku z laptopem. Jedyne co to tylko weekendy są taką odskocznią od rutyny. A tak swoją drogą to śliczne zdjęcia :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, lenistwo trzeba przezwyciężyć i robić swoje w życiu by później niczego nie żałować :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, fajny post ;) Super zdj, jesteś śliczna!
    Nominowałam Cię do LBA.
    Zapraszam na mojego bloga po więcej informacji:
    alkarpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia, prześliczna ty <3
    Super :)
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już od kilku miesięcy się tak nad swoim życiem zastanawiam i nadal nie wiem co robić :)Ale za to wiem co chce osiągnąć :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie marnujmy chwil, ktore moglyby byc piekne :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia, fajna bluza :D
    zgadzam się z tym, że najwięcej czasu marnujemy na niewłaściwe osoby niestety ;/
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykorzystujmy nasz czas najlepiej jak potrafimy :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od dawna dobieram sobie uważnie znajomych i dobrze na tym wychodzę - nie lubię wiecznych narzekaczy :) Problem z obijaniem się wciąż mam, ale pracuję nad tym!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Prześliczne zdj <3
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/2016/02/photos-in-cracow-and-wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tym, że niewłaściwe osoby potrafią wysysać z nas energię. A odkładanie "na potem" to najgorsze co można robić. Śliczne zdjęcia, podoba mi się tu dlatego obserwuje.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie, trzeba otaczać się odpowiednimi ludźmi i realizować siebie. trzeba stawiać na swój rozwój bo jak sam ze sobą nie wytrzymasz, to nikt nie wytrzyma :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudowny i niezwykle motywujący wpis! :) Bardzo dobrze to wszystko ujęłaś.
    Śliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się, jednak według mnie czasami trzeba trochę poleniuchować i odpocząć :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia

    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już bym chciała wakacje, wtedy mam mnóstwo czasu na wszytsko :P
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zwięzle i konkretnie. Sama esencja. Marnotrawstwo czasu jest chyba największą zmorą człowieka...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)