2/11/2016

Dark

blouse- CLICK
 

Świadomość, że nie trzeba iść wcześnie spać by rano równie wcześnie wstać jest wspaniała, tym bardziej dla mnie, kiedy to zwykle nawet po pięciu budzikach nie potrafię się zwlec z łóżka. Bez pośpiechu i na spokojnie, a przede wszystkim odpoczywając spędzam swoje wolne dni. Nie wierzę, że tak szybko to leci, niby dwa tygodnie to dużo, a jednak wciąż za mało. Znów wrócę do rutyny i siedząc nad książkami, będę rozmyślać dlaczego doba ma tylko 24h, podczas gdy województwa z ostatnim terminem właśnie rozpoczną swoje ferie. Pogoda nie dopisywała przy zdjęciach, dlatego są dosyć chaotyczne. Nie tylko sam fakt, że mocno wiało i było szaro, to o tej porze roku w późniejszych godzinach ciężko z dobrymi zdjęciami. Całe to wielkie ziarno, jako tako próbowałam usunąć i troszkę ulepszyć jakość. Pomimo wszystko mają w sobie to coś, że Wam je pokazuję :) Bardzo podoba mi się cała sceneria i to, że są całkiem inne niż reszta. Dajcie znać jak tam u Was!







47 komentarzy:

  1. Mega te zdjęcia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero będę zaczynać ferie w tym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć, jesteś bardzo ładną dziewczyną, masz fajne poczucie stylu, ale mam małe "ale" :) otóż moim zdaniem, Twoje usta powinny nabrać koloru bardziej ciepłego... wybierz róż np.

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Prawie w każdym poście mam coś innego na ustach, a ten kolor niezmiernie mi się podoba.

      Usuń
  5. Wiatr nie przeszkodził Ci w wykonaniu świetnych zdj :)
    Ja mam do 21 wolne na uczelni :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety już po feriach :(
    Ta koszula jest świetna! :)

    http://suz-anne-q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się twoja koszula.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz będę rozpoczynać ferie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych zdjęciach, mają bardzo fajny "klimat" haha :D
    Właśnie zaczynam ferie i mam zamiar spędzić je lepiej niż przez wakacje i całe półrocze, wyjść z tej rutyny codziennego życia.

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i klimatyczne zdjęcia :)

    http://julianocun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjecia,cudowne masz włosy! :)
    Świetna koszulka :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie klimatyczne są te zdjęcia brawo. Najbardziej przykuła moją uwagę koszula :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te zdjęcia ogromnie- właśnie ta sceneria pasuje do takich ciemnych zdjęć, serio, od razu przykuły moją uwagę!
    Co do ferii i wolnego- tak, dwa tygodnie zdecydowanie za szybko mijają, a powrót do rutyny jest naprawdę ciężki :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te zdjęcia.Po prostu genialne ♥

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia, mają w sobie charakter. Wyglądasz cudownie, świetna z ciebie modelka. Czas biegnie do przodu i nie pyta nikogo o zgodę, a powinien.

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też powoli kończą się ferie i tak strasznie nie chcę wracać do szarej rzeczywistości. Genialnie wyszłaś na zdjęciach!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez mam ferie ! super zdjecia :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/02/my-everyday-makeup.html zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam , Klaudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia w okularach bomba, ja mam ferie już w poniedziałek :D
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w porządku, właśnie jestem po wszystkich egzaminach na studiach i mam studenckie ferie :P. Śliczne zdjęcia :) Oby więcej takich !
    Pozdrawiam - Rebel :) eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już jestem dawno po feriach miałam je w pierwszym terminie :(
    Zdjęcia są cudowne utrzymane w trochę takim mrocznym klimacie.
    Koszula jest boska a świadomość że nie trzeba wcześnie wstać i można dłużej popsac jest jedną z najlepszych hahaha *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro jest ostatni dzień moich ferii, więc chciała bym aby ten dzień trwał wiecznie. Ja też nie chcę znów wrócić do rutyny i budzić się dźwiękiem okropnego budzika.

    ZAPRASZAM O MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja właśnie rozpoczynam ferie. Świetne zdjęci
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, ale ty jesteś śliczna :)
    Co to za pomadka? ;)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zdjęcia, takie klimatyczne!

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie dobrze, hehe
    fajne zdjecia :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są śliczne :))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :) Piękne masz włosy <3 http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniałe zdjęcia <3 Bardzo ładne okulary <3

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia takie nastrojowe :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LBA :) http://fashion-style-inspire.blogspot.com/2016/02/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia na prawdę!
    julietguliet.blogspot.com -> zapraszam na mojego bloga, jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowne i niezwykle klimatyczne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. ja właśnie zaczęłąm ferie, i jak na razie jak najbardziej delektuje się wolnym czasem, śliczne zdęcia!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zaczęłam ferie! Bardzo podobają mi się te zdjęcia, są takie tajemnicze, świetne!

    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  36. Fenomenalna ta koszula, naprawdę!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie obrabiasz zdjęcia :o Ja nie widzę ziarna :,)Super klimat i obserwuję :)

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia! Rzeczywiście, o tej porze roku warunki potrafią być ekstremalne!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia, zakochałam się w scenerii, jesteś śliczna!

    ♡ ♡ ♡ Tak mi się spodobał Twój blog, że zaobserwowałam. ♡ ♡ ♡ Mój blog http://fromkatrin.blogspot.com/ Może rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialne zdjęcia :) przyznam, że bardzo mi się podoba ta koszula w szmineczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, zachęcam do obserwacji :)
    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)