1/29/2016

Start of holidays

Sweatshirt- CLICK
 

W końcu to ja doczekałam się wyczekiwanych przez wszystkich ferii. Jak na mnie z ocenami nie jest tak źle, mimo wszystko oczekuję od siebie jeszcze lepszych na zakończeniu roku. Wiem, że niektórzy z Was właśnie kończą swój dwutygodniowy wypoczynek, ale mam nadzieję, że wykorzystaliście ten czas w pełni i nadrobiliście wszystkie swoje zaległości, na które w czasie szkoły nie było kompletnie czasu, a przede wszystkim odpoczęliście, gdyż ja mam dokładnie taki zamiar. Podejrzewam, że będę miała masę rzeczy do zrobienia, ale są to te przyjemniejsze, niż te związane ze szkołą. Wprawdzie na ferie nauczyciele zadali mi już masę nauki i milion zadań, ale dość już o szkole, mam przecież wolne. Do końca nie wiem jakie są moje dalsze plany. Być może pojadę na stok, ponieważ 2 tygodnie temu bardzo mi się podobało, a z moim szczęściem było tak, że zapomniałam baterii od aparatu, także zdjęć niestety nie posiadam, aczkolwiek kolejnym razem nie mogę zmarnować tak pięknych widoków. Jako serialowa maniaczka, koniecznie nadrobię zaległości i niewykluczone, że zacznę coś nowego z mojej niekończącej się listy krojących się dobrze seriali. Dużo mojej ulubionej muzyki. Nie bez powodu dodałam do notki klasyk 30stm, haha. Kocham tę piosenkę, już od paru dobrych lat. Na pewno częstsze spotkania z przyjaciółmi i w takim razie myślę, że zdjęć również tu nie zabraknie, dodatkowo będzie ich więcej na zapas, a dodawanie postów idzie mi ostatnimi czasy pełną parą, także jestem z siebie dumna, że powtórnie dbam o bloga. 

Zdjęcia w dzisiejszym poście były wykonane w tym samym dniu, co z poprzedniego posta. Było szaro, choć bynajmniej całą perspektywę pokrywał biały puch, a teraz pozostała jedna, wielka plucha. Szkoda, że akurat na rozpoczęcie ferii śnieg stopniał, bo bez wątpienia w czasie szkoły chodzenie po nim, czy po lodzie mi nie sprzyjało, haha :)






38 komentarzy:

  1. Nareszcie ferie, jeej! Musimy nadrobić nasze spotkanka, które nie wypaliły w roku szkolnym, hehć :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie właśnie ferie się kończą... :) Pięknie wyglądasz, pozdrawiam! :)

    http://myfactoryofcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, zazdroszczę Ci rozpoczęcia ferii. Moje niestety już dobiegają końca. Pierwszy tydzień był naprawdę fajny. Bardzo aktywny. Natomiast drugi tydzień spędziłam w łóżku. W niedzielę się rozchorowałam, a dopiero dziś mi się polepszyło. Ferie pół na pół.

    Życzę Ci wypoczętych i zdrowych (nie tak jak moich) ferii. ♥

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ferie mam na samym końcu, dokładnie za 17 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę rozpoczęcia ferii. Ja już swoje, niestety, skończyłam. Mogłam zdecydowanie więcej zrobić w tym czasie, ale nie narzekam. Trzymam kciuki, żebyś jak najlepiej je wykorzystała!

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w tej grupie, która własnie kończy ferie zimowe i mogę stwierdzić, że przeminęły nad wyraz szybko.
    Zakochałam się w tej stylizacji ze względu na prostotę i paski, których jestem zwolenniczką. Kapelusz również bardzo ładny. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych dwóch tygodni :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny, zazdroszczę Ci, że ferie dopiero zaczynasz, ja jestem właśnie w tej grupce, która je kończy i jestem zła, bo choroba nie pozwoliła mi wykorzystac tych dni w 100%! :c Mam nadzieję, że Tobie uda się spędzić te dwa tygodnie tak, jak sobie to zaplanujesz:) Piękne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny sweterek i kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę Ci, że masz już ferie, ja niestety muszę czekać jeszcze dwa tygodnie :( piękne zdjęcia! obserwuje :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ferie haha♥

    pisanepasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze ci,ze dopiero je zaczynasz bo ja już je kończe :/
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No to życzę udanych ferii, ja na swoje jeszcze czekam, ale mam nadzieje, ze mi zleca szybko te 2 tygodnie, a Tobie wolno haha :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ci się zaczynają, a mi kończą :/
    Wykorzystaj wolny czas jak najlepiej! :D
    Zapraszam do mnie http://ceceobverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjecia!:) ja jeszcze musze czekac na ferie eh :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ferie dopiero za 2 tygodnie się zaczną ale co tam czekam cierpliwie :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękne zdjęcia! *-*
    mi też się zaczynają ferie:D
    Trzeba je wykorzystać :P

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety kończę ferie, mam nadzieję, że Twoje będą udane!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie ci w kapeluszu :) udanych ferii pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny pasiak no i oczywiście miłych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również zaczynam ferieee <333
    Ładne zdjęcia *.*


    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ferie już niestety dobiegają końca :(

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze wolalam miec ferie na koniec! ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie ci w tym kapeluszu!
    Ja mam ferie pod koniec, mi tam to nie przeszkadza

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna dziewczyna- bardzo przypominasz mi moją znajomą.

    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Udanych ferii! Mi został jeszcze tydzień :D
    Super zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  29. też lubię tą piosenke :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę Ci udanego wypoczynku! Ja ferie mam dopiero za dwa tygodnie. Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam wolne, dzięki zaliczonej sesji i czekają mnie dwa tygodnie błogiego lenistwa :) A jeśli chodzi o 30second to Mars - uwielbiam ich ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje ferie dobiegają końca. Nie wykorzystałam ich tak jak zamierzałam, ale jestem zadowolona. Ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. również zaczęłam ferie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia :)
    & http://nanann5102.blogspot.com/ &

    OdpowiedzUsuń
  36. Ferie? U mnie to już zamierzchła przeszłość !
    Fajne zdjęcia - podoba mi się Twój kapelusik! Skąd go wytrzasnęłaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)