1/03/2016

Hello 2016!


Witam Was w 2016 roku! Chciałabym podsumować poprzedni rok, ale kompletnie nie wiem jak, po prostu ciężko mi określić, czy był dobry, czy gorszy. Wiadomo, zdarzały się słabe momenty, chwile, czy dni, jak każdemu, ale z pewnością nie zabrakło tych szczęśliwych. Wiele osób stawia sobie przed sobą postanowienia noworoczne, ale pomyślmy, czy na prawdę jesteśmy w stanie je zrealizować? W ubiegłym roku nawet się ich nie podjęłam. Tym razem moim postanowieniem jest to, aby być szczęśliwym, dążyć do marzeń i wykorzystać ten rok jak najlepiej. Chcę poprawić się w blogowaniu, robić więcej zdjęć i dodawać coś ciekawszego. Może i zaczęłam nieciekawą ilością zdjęć, ale uwierzcie, że zdjęcia robione przez 7-letnią siostrę nie będą za piękne, haha, aczkolwiek to się zmieni. Jak widzicie spadł u mnie śnieg, w pierwszy dzień roku, tuż po Sylwestrze, który swoją drogą był u mnie udany. We wtorek mam urodziny, także niedługo będzie kolejny dzień, który zaliczę raczej do udanych, spędzając go z przyjaciółkami. Teraz niestety muszę wrócić do codzienności, bo jutro idę do szkoły i zazdroszczę tym, którzy wracają dopiero w czwartek. Koniecznie dajcie mi znać o swoich postanowieniach, jak spędziliście Sylwestra i czy był udany :)




43 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rok 2015 był jednym z lepszych :) W tym roku równiez zamierzam być szczęśliwa i spełniać swoje marzenia, Tobie życzę tego samego! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nono sylwek udany :D
    spoko zdjęcia :D

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Fajnie zobaczyć troszkę zimy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio ciezko jest okreslac czy cos jest dobre czy zle, bo we wszystkim mozemy znalezc czynniki, ktore bda za tym i za tym. Mam nadzieje, ze ten rok bedzie dla nas wszystkich mega!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post i super blog bardzo milo sie czyta :) http://borawsca.blogspot.no/2016/01/pomagaj-wosp-klikajac-w-link-i-grajac_3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog. Świetne zdjęcia. Zaobserwowałam :)
    http://magia-przyjazni.blogspot.com/
    http://ukladajac-swe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci spełnienia marzeń i pasma sukcesów w Nowym Roku. :*
    Śliczne zdjęcia. ♥

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia! Mam nadzieję, że w tym, nowym roku uda nam się wszystkim być szczęśliwym i w pełni korzystać z życia! :)
    Też zazdroszczę osobom, które wracają do szkoły dopiero w czwartek, no ale co zrobić... Na szczęście tylko 2 dni i znowu wolne!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok 2015 był dla mnie naprawdę dobry, ale liczę, że 2016 będzie jeszcze lepszy i tego samego życzę Tobie! U mnie niestety jeszcze nie ma śniegu, przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji postanowień!:D
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjecia, a u mnie śniegu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z ciebie ślicznotka :* ladne zdjecia.
    wszystkiego co najlepsze w nowym roku!
    obserwuje i zapraszam do siebie :3



    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Ja nie mam żadnych postanowień ale powodzenia w realizacji twoich :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Śnieg! Życzę wytrwałości w postanowieniach :))
    http://eyenjf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I właśnie takie postanowienia są najlepsze- cieszmy się życiem i starajmy się, by każdy dzień był szczęśliwy;)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w realizacji postanowień i celów :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w realizacji ;) ja też postanowiłam w tym roku zrealizować kilka swoich marzeń wiec trzymam kciuki za nas obie ;) zazdroszczę tego śniegu u nad jedynie bardzo zimno ale śniegu ani trochę ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie ładne włosy! :D

    W wolnej chwili zobacz co u mnie:
    MÓJ BLOG

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sylwestra spędziłam bardzo fajnie z moimi przyjaciółmi ♥ Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też w tamtym roku nie robiłam sobie postanowień.
    http://sandra-busz.blogspot.com/2016/01/cos-dla-dziewczyn-ulubiency-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Sylwester spędziłam ze świetnym towarzystwem :D postanowienia? wykorzystać ten rok jak najbardziej kreatywnie!

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rok 2015 był bardzo fajny, jednak mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy! :*
    Powodzenia w trwaniu w postanowieniach!
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Miniony rok był tak jak zresztą każdego: miał lepsze i gorsze dni :D Jednak nie trzeba się poddawać <3 Sylwester jak najbardziej udany ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i oczywiście wytrwania w noworocznych postanowieniach :)
    Zapraszamy do nas!!!
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Co jak co ale 2015 rok uważam za udany ;) Oby ten był jeszcze lepszy. Śliczne zdjęcia ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę Ci tego śniegu. Chociaż go nie lubię to jednak jak popadałoby tydzień to nic by się nie stało hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są bardzo ladne, nie wiem o co ci chodzi! Życzę, aby 2016 był dużo lepszy od 2015!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej o to, że jest ich mało, bo reszta nie była zbyt ciekawa, haha

      Usuń
  29. Takie postanowienia są najlepsze,bo po co wymyślać takie które nie zdołamy spełnić.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie ani grama śniegu :/ Udanego roku!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam nadzieję, że ten rok bedzie lepszy :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie tez jest już śnieg ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie postanowienia są najlepsze i najlepiej się do takich dąży :) Po co wymyślać jak można iść z uśmiechem! :) Sylwester był świetny, super go wspominam :) Ale mam nadzieje że kolejny będę wspominała jeszcze lepiej i Ty tak samo :) Zdjęcia jak na 7-łatkę są genialne :) Ma mała talent :)
    Mi się badzo podobają. U mnie także jest śnieg i z dnia na dzień go przybiera :) I mega się z tego cieszę :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:) Może wspólna obserwacja hym? Jak tak to daj znać u mnie :)
    http://deviaree.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko Myszko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zamierzam w 2016 mieć wyrzeźbiony brzuch i nogi (ćwiczę już od tygodnia i nie mam zamiaru z tego rezygnować wręcz przeciwnie to uzależnia!)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze przyznam, że mój Sylwester był nudny. Również szłam w poniedziałek do szkoły, ale na szczęście dałam radę i przeżyłam! ;)

    Szczęśliwego, życzę Ci aby każdy dzień był przepełniony radością i uśmiechem. <3
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne jest to pierwsze zdjęcie! Naprawdę wyglądasz cudownie ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia mega :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia. :) Szczególnie to pierwsze. Życzę powodzenia w spełnianiu nawet najmniejszych postanowień. ;) Oraz oczywiście dużo uśmiechu i powodów do radości! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w tym roku bez postanowien. Zdjecia sa dobre! Nie ma sie do czego przyczepic. Moj sylwester byl jednym z najlepszych jakie mialam wiec jestem pozytywnie nastawiona do reszty roku! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)