1/25/2016

Be yourself

Sweater- CLICK

Początki mojego bloga nie należały do najłatwiejszych i kiedy coś mi nie wychodziło od razu miałam ochotę się poddać. Teraz gdy mam na koncie już kilka pierwszych sukcesów, (ponieważ nigdy nie sądziłam, że ktokolwiek zacznie czytać moje wypociny), jestem dumna z tego, ile osiągnęłam. Przez prawie dwa lata uparcie do tego dążyłam, pomimo wszystkich wzlotów i upadków. Pokazuję tu poniekąd moją duszę artystyczną. Mam swoje pasje, zainteresowania i marzenia. Nie boję się o nich powiedzieć głośno, z myślą, że ktoś mnie wyśmieje. Po prostu jestem sobą, a nie nikim innym. Fakt, może kiedyś w przeszłości tak było, aczkolwiek to się zmieniło, ponieważ żaden człowiek nie poznał siebie tak od razu. Im jesteśmy starsi, odkrywamy w sobie coś nowego. Powinno się myśleć logiczniej. To przecież my przez nasze zachowanie definiujemy jakimi jesteśmy osobami. Tyle ludzi stara się być przez wszystkich lubianych, ale zupełnie nie wiem dlaczego. Jest wiele gatunków muzycznych, stylu ubioru, czy charakteru. Mamy swoje wady oraz zalety. Wyśmiewanie się z ludzi, ze względu na to jak wygląda, czy co lubi, jest literalnie komiczne. Każdy człowiek jest inny i to jest piękne. Naprawdę warto być sobą i nie przejmować się co powiedzą pozostali, a już na pewno nie zmieniać się, tylko dlatego, że ktoś tak chce, jak nie sam ty.

36 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis i fajna stylizacja. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono każdy jest sobą i koniec!!! :D
    Ładne zdjęcia :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu chodzi o to abyśmy my byli szczęśliwi z tego co robimy a nie żeby ludzią się podobało. :)

    Obserwuje :*

    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, moje początki bloga też nie były za kolorowe :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam, jak mi się coś nie udaje. Ale za to gdy przybywa mi komentarzy lub obserwacji od razu chce dodać nowy post! Śliicznie wyglądasz, piękny makijaż :) I gratuluje ci osiągnięć!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj prawda- jak zwykle zgadzam się z tym, co napisałaś:) Nie warto przejmować się opinią innych, każdy jest inny a my powinniśmy cieszyć się z tej odmienności:) Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. ojc na najlepszym zdjęciu (5te) ostrość Ci uciekła, szkoda go :( fajny burgundowy sweterek:)
    pozdrawiam,

    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny wpis! Bardzo motywuje osoby które zaczynają, a w tym momencie należę do takich osób :)
    Oto mój blog http://live-this-dream.blogspot.com/ zapraszam każde wskazówki i rady mile widziane, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia,ślicznie wyglądasz w tym kolorze!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bycie sobą jest chyba najważniejsze. Każdy człowiek jest inny, więc powinniśmy to uszanować. Nie lubię ludzi, którzy nie tolerują tego, że ktoś wygląda inaczej, ma inny styl, czy słucha innej muzyki. Przepiękne zdjęcia, świetny sweterek! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dobre zdjecia, ojejku, zazdroszcze aparatu!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że pokazujesz na blogu siebie i się nie poddajesz!
    Tak trzymaj! :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, każdy człowiek jest inny i dlatego każdy powinien być sobą! Przepiękne zdjęcia! :))

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia <3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie jestem na etapie, w ktorym non stop mam wątpliwości do tego co robię, ale wiem,że potrzeba czasu :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację! Nie ma takiego drugiego człowieka jak my, nie musimy nikogo udawać bo jesteśmy unikatowi :) Nawet jeśli z wyglądu jesteśmy podobni, to wnętrze jest całkowicie inne i to się liczy!

    Mój blog - klik♥ -> Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc po Twoich postach widać, jak z czasem otwierałas sie coraz bardziej :)
    Daje kopniaka, potrafisz zmotywować! Życzę Ci, żebyś zawsze była soba, bez względu na wszystko :)
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, musimy być zawsze sobą :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy miał upadki... Jak to gdzieś usłyczałam "ważne jak będziesz wstawać"

    doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Warto zawsze być sobą :D Śliczne zdjęcia
    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tekst :) Zgadzam się z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne zdjęcia :) i masz racje, najlepiej pozostac soba, chociaz ja sadze ze czasami pewne sytuacje wymagają od nas zachowania się wbrew sobie samemu/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Nikt nie mówił że będzie łatwo, początku w blogowaniu zawsze są trudne :( Ale kiedy się odnosi jakieś sukcesy to ma się tą satysfakcję, że się nie poddaliśmy i walczyliśmy dalej!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Początki zawsze są trudne. Najważniejsze to być w 100% sobą i nie udawać kogoś innego ;) Śliczne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wpis ! :) Było by o wiele lepiej gdyby każdy był sobą, ale niby autorytetów trzeba mieć ;)Bardzo śliczne zdjęcia ! :)
    Na tym ostatnim to jak bliźniaczki oo ile nimi nie jesteście :)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post. Nie rozumiem dlaczego ludzie zmieniaja sie dla kogos :/
    Obserwuje i zapraszam do mnie :D
    http://asiikblog.blogspot.com/2016/01/witajcie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę Ci tego jak wyglądasz w czerwonej szmince, mi kompletnie ona nie pasuje :(

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie to każdy z nas jest inny jest piękne. Pięknie to napisałaś!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia.
    Moje ferie się już niestety kończą i w poniedziałek muszę iść do szkoły. Mam nadzieję że te dwa tygodnie wolnego miną ci bardzo ciekawie.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)