12/10/2015

New jewellery from bps




 Cześć! Już nie raz zamawiałam na Born Pretty Store biżuterię i na prawdę sprzyja mi ta współpraca. Mają świetny asortyment i tym razem oprócz biżuterii, zamówiłam kosmetyki, ponieważ właśnie na nie postanowiłam się przerzucić i co nieco przetestować. Wydaje mi się, że od teraz w najbliższym czasie to one będą tu królować. Natomiast to w kolejnym poście, a teraz chciałabym Wam pokazać, co tym razem wybrałam z biżuterii. Dosyć dużo nie brałam, właśnie ze względu na to, że chciałam przetestować więcej produktów kosmetycznych. :)

 ring - CLICK
 Na pierwszy ogień można zauważyć pierścionek, który od razu mnie zauroczył! Może to dziwne, ale uwielbiam skrzydła anioła, haha. Ma możliwość regulacji, ponieważ nie jest złączony, przez co można nosić go na dolnej i na górnej części palca.


Necklace - CLICK 
 Drobny, uroczy naszyjnik. Na prawdę na stronie się tak prezentował i na szczęście, na żywo również mnie nie zawiódł. Nie ma co więcej o nim pisać, zdjęcie mówi samo za siebie. ;)

Necklace - CLICK
 Ostatni, również naszyjnik i już jest nieco większy, niż poprzedni. Nie wiedziałam na jaką wersję kolorystyczną się zdecydować, ale stwierdziłam, że różowo-niebieska jest typowo na cieplejszą porę roku. Tak o to wybrałam klasyczny czarno-biały. Myślę, że fajnie skomponuje się ze zwykłą jednokolorową bluzką, chociaż szczerze mówiąc, mało się na tym znam, haha! 

 Dajcie znać czy mieliście okazję testować rzeczy z tej firmy, ponieważ chyba każdemu jest już znana na blogsferze oraz co Wam przypadło najbardziej do gustu. :)

28 komentarzy:

  1. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, cudowna biżuteria... szczególnie pierścionek... uwielbiam takie delikatne, ale efektywne drobiazgi :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://monika-ludwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna biżuteria, w szczególności spodobał mi się ten pierścionek ♥

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria. Miałam kilka rzeczy z BPS i jak na razie najlepszym wyborem były kocie uszka. Inne rzeczy po krótkim czasie noszenia traciły kolor jednak samolocik (który zamówiłam głównie dlatego, że Harry Styles miał taki sam) trzymał się wyjątkowo długo! W sumie trochę zapomniałam o tej firmie a była moją pierwszą współpracą :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! ;D

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna biżuteria.
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ten ostatni naszyjnik jest sliczny!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszytsko jest prześliczne! :D

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria :D

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piękne zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny ten ostatni naszyjnik :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam naszyjnik LOVE :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocza biżuteria! ♥
    Najbardziej spodobał mi się pierścionek. :-)

    Zapraszam ✿
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy naszyjnik jest śliczny :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna biżuteria! Najbardziej spodobał mi się pierścionek, fajnie wygląda! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej stronce. Super rzeczy sobie wybrałaś! Kliknęłam ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten pierścionek :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten naszyjnik z napisem Love jednak już jest czarny a nie złoty ;/

    NOWY POST-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pierśćionek! :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna biżuteria, czekam na kosmetyki bo jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierścionek najbardziej mi się podoba :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne rzeczy, ale pierścionek najbardziej mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)