11/16/2015

Waiting for Christmas




Mamy za sobą już połowę listopada, szczerze mówiąc, nie wiem kiedy to zleciało. Czas mija w mgnieniu oka. Ostatni raz na zdjęciach byłam miesiąc temu, aż do przedwczoraj. Za nim tak naprawdę się obejrzałam, zmieniła się cała perspektywa. Wtedy było pięknie i kolorowo. Teraz? Szaro i nudno. To właśnie ten okres jesieni, którego najbardziej nie lubię, czyli taki "przejściowy". Wyczekiwany na tą cudowną porę roku- zimę. Oczywiście pod względem pejzażu, bo wydaje mi się, że nikomu nie sprzyja marznięcie w kilku stopniach na minusie, haha :) Za co jeszcze wielbię tę porę roku? Przede wszystkim za Święta Bożego Narodzenia. Mikołajki, Sylwester, moje urodziny kilka dni później i ferie. Dużo wolnego od szkoły. Pamiętam, jak odliczałam tu do wakacji. Teraz odliczam do Świąt! Także od dziś zostało 38 dni :)

Jak już pisałam, krajobraz nieco zmienił swoje barwy. Porównując poprzednie sesje, widać że były bardziej kolorowe. Zdjęcia były robione moją starą lustrzanką, po ustawieniu wyższego ISO, na niektórych zdjęciach widać już małe ziarno, jak to ja nazywam, haha. Takie problemy ze zdjęciami miałam rok temu, gdy do 15 nie opłacało się robić zdjęć, ze względu na to, że każde wychodziło mi poruszone. Mój jasny obiektyw jednak dał sobie jako tako radę i myślę, że nie jest najgorzej.










Chciałabym bardzo podziękować Wam, za klikanie w linki w ostatnim poście :) Jeśli ktoś jeszcze chciałby mi pomóc to zapraszam tutaj (link). Blogi, które polecam to:
Przygody-Mileny.blogspot.com
feel-that-moments.blogspot.com
lusialuska.blogspot.com

52 komentarze:

  1. Nonono zdjęcia takie 3/10 :D
    Żart :D bardzo ładne! już tak niewiele zostało do Świąt *-*

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam już na święta!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przecudowny design!:) ja w zeszłym roku nie byłam w zbyt świątecznym nastroju przed świętami, więc teraz postanowiłam to zmienić i już od kilku dobrych tygodni słucham świątecznych piosenek!:))

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już prawie tylko miesiąc do Świąt!
    Mam pytanie. czy retuszowałaś coś na zdjęciu, bo to sztucznie wyszło :.
    poleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiałam tylko podstawowe rzeczy, ostrość i kolor. :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia!
    W opisie widziałam, że lubisz rysować. Może zrobiłabyś jakiegoś posta o rysowaniu? :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rok temu pokazywałam swoje rysunki, ale chętnie kiedyś coś takiego napiszę! :)

      Usuń
  6. Ja tam bardzo lubię listopad, może dlatego, że mam wtedy urodziny, haha :D A zdjęcia wyszły świetnie, więc moim zdaniem obiektyw dał radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę piosenkę! Oj tam, ja uważam, że tło do zdjęć wcale nie jest szare i nudne, uwielbiam jesienny klimat, kolorowe liście, swetry, herbata... co nie znaczy, że nie wyczekuję Bożego Narodzenia, teraz naprawdę potrzebuję ferii no i nie mogę się doczekać Wigilii! :D Chociaż ja zdecydowanie wolę cieplejsze miesiące i kocham lato, to jednak staram się dostrzegać pozytywy w tych chłodniejszych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już po woli kompletuje dekoracje świąteczne do pokoju i sweterki ;) Zapisuję również swoje pomysły na świąteczne posty i na prezenty oczywiście. CZEKAM NA ŚWIĘTA! xD

    ALL-PASTEL-WORLD.BLOGSPOT.COM ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce juz swieta haah :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno mi w to uwierzyć, że święta są tak blisko ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez juz czekam na swieta :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia śliczne! :* Też nie lubię tego przejściowego okresu między jesienią a zimą;/
    Kocham Boże Narodzenia, uwielbiam zimę wręcz nie mogę się doczekać! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także odliczam do świąt, bardzo lubię ich klimat :) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjecia :)
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez nie mogę się doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jesień nie przeszkadza o ile nie jest wietrzna i mokra, podobnie z zimą - ciapa to najgorsze co może być;/ już wolę mróz. Jednak najlepsza porą roku dla mnie jest wczesne lato! Ahhh ;>

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tez szybko mija czas, super zdjecia
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i bardzo czysty, przejrzysty blog :)
    Zapraszam do mnie :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie czas płynie zdecydowanie za szybko!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie czuję tego klimatu wcale :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja dni do świąt odliczam już od października haha. Uwielbiam jesienno/zimowy klimat.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta piosenka rzeczywiści jest świetna! Bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. Ja na sesje chodzę często ♥
    Ahh, byle do świąt!
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że nie tylko ja z niecierpliwością oczekuję Świąt. Zdjęcia są świetne. :)
    Również ostatnio mam fazę na BMTH, kocham ich muzykę! ;)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Eh.. jak ten czas szybko leci. Czasami nie dowierzam, że rok już się kończy.
    Piękne jesienne zdjęcia.

    Obserwuję i zapraszam do mnie

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wygladasz! Uwielbiam BMTH 💗

    little-jay999.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne zdjęcia :) na szczęście listopad dobiega już końca, wiec grudzien tuz tuz :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe fotki ;3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już się nie mogę doczekać i również odliczam dni ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już nie mogę się doczekać! Z niecierpliwością czekam na święta ♥
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Liczę na Twoje kliki, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż trudno uwierzyć, że świeta tak blisko :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  35. Oj tak na szczęście czas naprawdę bardzo szybko leci , oby tak dalej !
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach :**
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie znoszę tego przejścia z okresu letniego na jesienny, nie spominając już o zimie haha :D
    Bardzo jednak pozytywny post, miło się ciebie czyta.
    Zapraszam do mnie na nowego posta :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)