7/14/2015

I'm original


Zauważyliście, że ostatnio większość rzeczy jest uważane za "gimbusiarskie"? Ubrania, buty, dodatki.. Czy to jeszcze niedawno mówiono, że takie jest też zachowanie? Chwalenie się, jakie to się ma świetne gadżety, orginalne buty, a inni zwykłe trampki za 20 zł. Przeklinanie co drugie słowo, tylko aby każdy usłyszał. Picie, palenie i ćpanie dla przypodobania się innym, myśląc, że jest się dorosłym. Niestety, ale jest bardzo dużo takich przykładów. Nie rozumiem, jak można mówić, że jakaś rzecz jest gimbusiarska. Dlaczego każdy nie może ubrać się tak jak mu się podoba? Często teraz widoczne, na szyjach wielu nastolatek tatoo choker, uważany jest przez innych jako "obroża". Buty jelly sandals, to przecież są jakieś podobne do tych, co noszą lekarze, ortopedyczne, czy coś.. W tym przypadku również jest wiele przykładów. Nie lubię stwierdzeń tj. jesteś yolo, swag i gimbusem. Pogardliwe określenie na gimnazjalistę. Ja osobiście uważam, że każdy powinien nosić co podoba się tylko i wyłącznie jemu. Jeżeli chodzi o Was, to piszcie co o tym myślicie, ponieważ strasznie mnie irytuje takie zachowanie.. :))








46 komentarzy:

  1. Masz rację, mnie denerwuje to, że jesteś w gimnazjum- to znaczy, że jesteś dorosły i żeby nie byc gorszym musisz cpac, pisac, palic i inne a jak masz buty za 20zł a nie 200zł to jesteś gorszy :D

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Chodze do gimnazjum i straasznie denerwuję mnie teksty typu o gimbus, gimbuska...
    świetne zdjęcia, takie na luzie! :D

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK! ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz 100% rację! Mnie też irytuję takie zachowanie, a każdy powinien nosić to co mu się podoba :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie irytuje też, kiedy wszyscy gimnazjaliści są wrzucani do jednego worka
    jest "gimbusem" to oczywiście pali, pije dla szpanu, wyraża się tak czy siak
    a tak na prawdę każdy człowiek jest inny, nie wszyscy gimnazjaliści palą, piją, są niekulturalni, itp, u mnie w szkole jest to tylko garstka ludzi
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam, że każdy powienien nosić to co mu się podoba

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nienawidzę takiego zachowania choć znam bardzo dużo takich ludzi, ale na szczęście się z nimi nie zadaje.
    Pozdrawiam ---> liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no no ładne zdjęcia :D
    w tych okularach mnie widać haha :p
    no mi mowili w " gimbazie " ze mam obroze wiec... nie znaja sie :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają chokery. Dodają charakteru :)
    Moim zdaniem, gimbusem jest osoba, która zachowuje się w dość specyficzny sposób, czyli szpan, alkohol, papierosy i absurdalne wyczyny w miejscach publicznych.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą w 100% :)
    Śliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam, że istnieje określenie "gimbusiarskie rzeczy"... Dla mnie gimbus to po prostu osoba z pewnym, typowym zachowaniem. Niekoniecznie jest to z moich ust obraźliwie, przecież chyba każdy przechodzi okres "dorosłości", tylko w innym stopniu. Jedni piją, a inni starają się być nie wiadomo kim itd.
    Co do ubrań - owszem. Ważne jest czuć się dobrze w swojej skórze :)

    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Biało-czarne zdjęcia lepsze ! Mają świetny klimat :)
    Wkurza mnie takie zachowanie ludzi...
    Zapraszam do mnie.

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz cudowne zdjęcia O.o
    I co z tego, że gimbusiarskie? Ważne, że ładne :P
    Zapraszam do mnie :) (obserwuję)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. określenie 'gimbus' jest bardzo złe... Śliczne zdjęcia kochana! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie takie osoby, które zaczynają ćpać, palić i pic w młodym wieku pokazują takim zachowaniem ze wcale nie są dorosłe i dojrzale. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne zdjęcia ;) podzielam Twoje zdanie niech każdy nosi to co mu sie podoba i zajmie sie sobą ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to pierwsze zdjecie jest najlepsze!
    Ja juz wlasnie zakonczylam etap gimnazjalisty, ale okreslenie gimbus to taka załamka

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie gimbusiarskie jest bardziej zachowanie niz wyglad :) . A moda jest jaka jest. Tworzy sie jakas nowa moda to i te rzeczy sa dostepne w sklepach wiec ludzie je kupuja bo sa "modne". ja na przyklad jaram sie jakimis rzeczami i chce je miec ale ich po prostu w Polsce nie da sie dostac nigdzie. a kiedy juz sa w normalnych sklepach-sieciówkach to wszyscy w nich chodzą . i jak tu byc oryginalnym :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety teraz co druga nastolatka wygląda tak samo :(



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. U ludzi bardzo cenię oryginalność! Uważam, że to jedna z ważniejszych cech:)

    zapraszam do udziału w konkursie!
    KONKURS DRESSLINK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uważam, że każdy powinien nosić, to na co ma ochotę, ale faktycznie, gdy nagle xxx milionów gimbusów zaczyna nosić to samo, to nie dziwię się, że ludzie tak mówią. Każdy ma mieć swój styl, a nie naśladować całą resztę ;)

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie również denerwuje to zachowanie niektórych osób z gimnazjum... Ale bez przesady żeby ubrania nazywać gimbusiarskimi. Sama mam jelly sandals i widziałam je na "dorosłych" osobach. W 100% się z Tobą zgadzam co do pochopnej oceny innych osób!
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. osobiscie nie chodze juz do gimnazjum, ale zgadzam sie z Tobą, co bys nie robiła czy nosila to jak 'gimbus'
    nowy post (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze powiedziawszy trampki za 30 zł są czasem bardziej wytrzymałe od tych za 300 zł
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już wyszłam z gimnazjum i nie widzę nic złego w "gimbusiarskich" ubraniach. Nie wiem w ogóle dlaczego tak sie je nazywa. Każdy nosi to co lubi...
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie nie istnieje taki podział, czasem jedynie poziom intelektualny pozwala wyróżnić parę klas. Cudowne zdjęcia.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie rozumiem tego całego slangu. Każdy ubiera się tak jak się chce itp.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :) ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia! :) Wpadnij do nas: newwstarss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety nie rozumiem teraźniejszej młodzieży :(

    Zapraszam serdecznie do siebie :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. no cóż, mnie bardzo irytuje, gdy osoby 3-4 lata starsze ode mnie mówią: "zachowujesz się jak gimbus, w Twoim wieku wszystko jest łatwiejsze, dlaczego jesteś takla dziecinna, teraz wszyscy jestescie tacy sami....". nienawidze takiego myslenie, wiec w 100% zgadzam sie z Toba i przesyłam buziaki!:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie też denerwuję jeśli ktoś komentuje to co ktoś nosi. Każdy ma własny styl i każdemu podoba się co innego :)
    także jak najbardziej się z Tobą zgadzam, pozdrawiam :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zarabiste okularyyy! :DD Obserwuje :3

    donut-worryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie rozumiem takich ludzi. W ogóle nie jestem w stanie zrozumieć osób palących, czy pijących, a tym bardziej robienie tego dla szpanu...
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez myśle ze każdy powinien nosić to w czym mu wygodnie i to, co mu sie podoba, nie zważając na to czy dana rzecz jest uważana za ,,gimbusiarska" czy moze nie:)
    mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam takie samo zdanie jak Ty :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie należy zważać na opinię innych :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. eh.. nie da się tego nie zauważyć.
    Tak bywa w gimnazjach,cieszę się,że już z niego wyszłam i na dodatek CAŁA I ZDROWA :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ubraniami w pewnym sensie można wyrazić siebie. Ważne jest to, aby nosić to co się lubi i w czym jest nam wygodnie. Świetne okulary! :) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/07/small-suitcase-in-warsaw.html

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo pozytywne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :) Fryzura i okularki - cudne! :) http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)