4/03/2015

Wiktoria - wiosennie



 Pogoda psuje nam wiele planów. Jest zimno, wieje wiatr. Raz pada deszcz, raz grad, a nawet śnieg. O wyjściu na spacer, czy na rower nie ma mowy. Jeszcze niedawno było pięknie, słonecznie, jak prawdziwą wiosną. Wtedy poszłyśmy z Wiką na kolejną sesje. Szczerze mówiąc, to nie robię już tak dużo zdjęć, jak kiedyś. Nie chodzę z każdym chętnym, ponieważ teraz więcej poświęcam się rysowaniu, co niektórzy mogą zauważyć na moim snapie (olinek0501). Z racji tego, że były pierwsze dni wiosny, postanowiłyśmy zrobić zdjęcia bardziej wiosenne. Wianek, to coś, co zdecydowanie kojarzy się z tą porą roku. Spódniczka z podkolanówkami, dla nas świetne połączenie. Byłyśmy w różnych miejscach. Na różnych polach, tam gdzie brzozy, czy nad jeziorkiem. Zdjęcia nie wyszły najgorzej, sami zobaczcie. ;)














wianek - bornprettystore

Napiszcie co sądzicie o zdjęciach, czy podoba Wam się takie połączenie i czy lubicie posty ze zdjęciami, gdzie fotografem jestem ja w roli głównej. :) xoxo

70 komentarzy:

  1. Zdjęcia wyszły wspaniale! Piękna stylizacja! Ostatnio bardzo mi się podobają takie wianki!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym niezmiernie wdzięczna za kliki w serduszka na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjecie, gdzie Wiktoria lezy jest idealne! Dziekuje za narysowanie tez mnie:*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie ma za co, haha :* :)

      Usuń
  3. Jakie piękne zdjęcia *_* !
    Wika świetna modelka, a Ty znakomity fotograf ♡

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne zdjęcia !!! :) Macie talent w robieniu zdjęć <33 I ta ramoneska :) Pozdrawiam cieplutko ! Jeśli tylko masz ochotę zajrzeć na mojego bloga to zapraszam :) Mile widziane komentarze i obserwacje :) Ja się odwdzięczę !
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia! masz talent, jeśli chodzi o fotografie ^^!
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia, szczególnie te na trawie, fajny klimat :)
    Amsterdam w 24h NOWY POST - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna sesja! będę zaglądał do ciebie częściej :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś i śliczne zdjęcia ! + obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Mamy taką samą nazwę ;))))
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, modelka prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki posiadasz obiektyw? Jaki polecałabyś>? Planuję kupić coś wkrótce :) Byłoby mi niezmiernie miło jakbyś to właśnie Ty weszła na mój blog i zaobserwowała go :)
    www.paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia! Też chciałam zrobić taką typowo wiosenną sesję, ale u mnie jedna wielka góra śniegu! :(

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję że pogoda szybko się poprawi. Dzięki :)

      Usuń
  13. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia wyszły wspaniale, jesteś świetny fotografem, a Wiktoria cudowną modelką

    dorooothy.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna stylizacja! ;* :)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ♥ jesteś bardzo fotogeniczna

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Fajny pomysł z kwiatami na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne te zdjęcia! *.*
    mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjęcia :*
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    OdpowiedzUsuń
  20. To zdjęcia jak ona leży na ławce - no cudne idealne.
    Mam dobre wieści - od jutra czyli od wtorku pogoda ma się poprawiać. Osobiście żyję tą nadzieją i obym się nie zawiodła.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, a zwłaszcza gdzie ona leży na ławce z zamkniętymi oczami :).
    Zapraszam: izagada.blogspot.com

    Izia

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobre zdjęcia i zgadzam się z poprzedniczką - zdjęcie jak Wiktoria leży na tej deseczce jest najlepsze, piękne ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne są te zdjęcia, śliczna stylizacja. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/2015/04/dresslink-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ta spódniczka!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety tak jak mówisz, nie ma za bardzo jak wychodzić z domu, ale ma być coraz lepiej! Cudna sesja!


    ~ M Y B L O G

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna modelka i cudowne zdjęcia! :) Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny wianek :) uwielbiam ten sklep :) widać, że wiosenna stylizacja! śliczna <3 uwielbiam posty ze zdjęciami, dodawaj więcej :)
    twój blog mnie bardzo zainspirował, dlatego obserwuję ♥
    jeśli masz wolne 5 sekund mogłabyś poklikać w linki choies pod zdjęciami tu → http://cuteedoll.blogspot.com/2015/04/choies-wishlist.html ←?
    jeśli nie to przepraszam! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog ;)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna sesja :)
    a teraz pogoda się polepszyła, trzymamy za nią kciuki :D
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zrobiło się ładniej :) Dzięki!

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylizacja,zdjęcia Ci naprawdę wyszły.Masz talent! :) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.Dzisiaj dodam swój drugi post także zapraszam.Oczywiście obserwuje:) bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powodzenia w blogowaniu :)

      Usuń
  34. śliczne zdjęcia . Ta spódniczka ! ♥♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie przecudowne zdjęcia ! Spódniczka genialna :D

    + Obserwuję :>
    Mój blog KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja no i ta sesja perfect *_*
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna modelka! Bardzo podobają mi się zdjęcia, oby takich więcej! :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia są cudowne! Stylizacja również *.*
    Obserwuję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia!! <3 Zakochałam się w nich :)
    Zaobserwowałam mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  40. jejku genialne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz niesamowicie ! spódniczka jest bezbłędna :)

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, ale dziękuję w imieniu koleżanki :)

      Usuń
  43. Piękna spódniczka :))

    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne zdjęcia,są naprawdę świetne! :)
    Spódniczka śliczna!:)
    Zapraszam do siebie --->
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia wyszły świetnie! Bardzo podoba mi się fotografia, gdzie Wiktoria leży na ławce. :)
    A kolor spódniczki idealny. ♥
    ~W wolnej chwili zapraszam do mnie positivelikeedith.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjęcia tak se słucham teraz Boyfriend Justina Biebera i tak myśle że to idealnie pasuje do tych zdjęć.

    http://weronika-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli mogę Ci coś poradzić, to pamiętaj o wyjustowaniu tekstu w poście opcją, gdzie tekst masz całkiem równy do szerokości zdjęć. I nie chodzi o wyśrodkowanie jakby co. Po prostu przyjemniej się czyta :) Poza tym bardzo ładne zdjęcia i wgl. Ładnie tu. Mój blog to juliabarbasiewicz.blogspot.com jakbyś chciała wejść. A jak nie, to nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. zakochałam się w spódniczce <3
    świetne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Również bardzo mi się tu podoba, zainteresowała mnie spódniczka, wyjawisz gdzie i w jakim sklepie ją kupiłaś? Cudowna <3 obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja na zdjęciu, niestety nie wiem gdzie została kupiona. Dzięki :)

      Usuń
  50. Chciałabym zrobić kiedyś taką sesje i w ogole nauczyc sie robic zdjęcia... jak masz czas to zapraszam do mnie artcharlotte.blogspot.com ostatnio zrobiłam sesje koleżance i jestem ciekawa opinii co poprawić nastepnym razem :) byloby mi bardzo miło gdybys mi dała jakieś rady! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)