4/25/2015

Black&white



Pewnie większość z Was już zauważyła, bądź nie, zmieniłam nieco swój design bloga. Nigdy nikt mi wyglądu nie robił i nie pomagał. Cały czas działałam swoimi siłami, próbuję, korzystam z wielu poradników, które niektórzy zamieszczają na swoim blogu. Oczywiście to nie koniec. Po za zmienionym nagłówkiem i kilkoma kodami html, chcę jeszcze m.in. zrobić tzw. pasek stron. Jest to dosyć przydatna rzecz na blogspocie. Być może jest to łatwe, może trzeba poświęcić na to więcej czasu, ale wiem jedno - chciałabym sama się tego nauczyć. Mam nadzieję że niedługo wygląd mojego bloga będzie wyglądał dokładnie jak chcę. A Wam, jak na razie podoba się mój design? :)
W poprzednim poście wspominałam o zdjęciach, które podzieliłam na te typowo wiosenne, a drugie przerobiłam na czarno-białe. Na jednych zdjęciach możecie zobaczyć długie, a na innych krótkie włosy. Nie, nie ścięłam w trakcie zdjęć, czy coś.. xd Mam pocieniowane włosy, po prostu te dłuższe dałam do tyłu, gdyż uważam że lepiej mi w krótkich, ale żal mi ściąć :D Zdjęcia mi się bardzo podobają, pomimo że są trochę krzywo zrobione, ale darujmy fotografowi Oli, haha. 


kapelusz-choies
(nie współpracuję z choies)

58 komentarzy:

  1. Nie są aż tak krzywe hah ;*
    też właśnie planuję zmienić design i mieć takie paski,ale chyba poproszę kogoś bo sama jakoś nie umiem :D
    ładne zdjęcia hihi

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszłaś :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są krzywe, haha :)
    Wyszłaś cudownie. Ja nie mam nerwów na robienie designu swoimi siłami :/
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszły te ujęcia z włosami. Kapelusz bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do siebie kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia:) Ja też próbuje sama pracować nad designem:) Narazie się zatrzymałam przy takim wyglądzie jaki mam obecnie, ponieważ mi się podoba, ale z czasem go będę ulepszać:) bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląd bloga naprawdę świetny , ogromne brawa ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i nowy design! Też walczę z kodami HTML i CSS, choć nie jest to łatwe, a od ilości cyferek i literek aż mnie oczy bolą, haha :3

    Made By Kitsune - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się design i super, że robisz go sama i sama się uczysz!
    Ciekawie to wygląda, jak na niektórych zdjęciach masz krótsze, a na niektórych dłuższe włosy!
    Hahah... :D Świetna sesja!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszłaś, design mi się bardzo podoba

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie ze starasz sie sama wykonywac swoj design xxx zdjecia boskie :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moj blog x klaudiaandmylife.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny design i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję cierpliwości nad samodzielnym tworzeniem wyglądu. Dla mnie to wszystko jest czarną magią i chyba nigdy nie uda mi się tego ogarnąć.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia<3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyszedł Ci ten design! Piękne zdjęcia :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Super,że się nie poddałaś i korzystałaś z poradników. Design wyszedł bardzo ładnie :)
    Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także próbuję swoimi siłami coś zdziałać w wyglądzie mojego bloga,ale jestem początkująca i ciężko to na razie idzie :D Z czasem mam nadzieję,że będzie lepiej :) A Ci wyszło bardzo ładnie :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna! :*
    Zapraszam do siebie!:)
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także zasięgam porad designowych od innych blogów :)
    Świetny kapelusz!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio zakochałam się w kapeluszach :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. design ci super wyszedł! jesteś mega śliczna:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyszedł ci nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój nowy design jest bardzo ładny, przyciąga wzrok i sprawia, że chce się tutaj powracać. Bardzo ciekawe zdjęcia, wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą!
    Pozdrawiam :)
    NOWY POST NA BLOGU+ROZDANIE - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chciałam zrobić wygląd swojego bloga samodzielnie i mi się udało dokładnie tak jak chciałam, dlatego mam nadzieję, że Tobie też uda zrobić się ten pasek stron, bo jak na razie świetnie sobie z resztą poradziłaś! :)
    +Piękny kapelusz!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne zdjęcia :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia ! :)
    Bardzo fajny kapelusz
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny design, piękne zdjęcia!!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne zdjęcia, maja w sobie to coś! masz ładny nagłówek :)

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedyś jak miałam mocno pocieniowane włosy, a naturalna długość była do pasa, chowałam te długie, zostawiałam te lekko za szyję i wstawiałam zdjęcia mówiąc, że ścięłam. Jeju ile ludzi się nabierało. Ale koniec końców ścięłam je tak i mocno żałuję teraz, bo czekam aż mi odrosną :( Nie ścinaj, baw się nimi tylko do zdjęć!

    niepozornieinteligentna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam ostatnio do fryzjerki, żeby mi poradziła czy ściąć, ale powiedziała że by jej było szkoda, haha. No i zostawiłam :)

      Usuń
  31. Bardzo ładny i skromny design. Co do zdjęć, to dobrze, że wszystkie dodałaś czarno-białe. Wygląda to bardzo ładnie*.*
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się u Ciebie podoba. :)
    sweet90coffee.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny wygląd bloga ci wyszedł :D
    I zdjęcia cudowne!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny nowy design <3
    Cudne zdjęcia!

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog świetny!! :))
    Zapraszam do mnie :))
    http://mmartabbloglife.blogspot.com/
    http://mmartabbloglife.blogspot.com/
    http://mmartabbloglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Design jest naprawdę ładny! :D
    No i śliczne zdjęcia <3. A kapelusik to cudo c:
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  37. wow! śliczny ten nowy wygląd będę tu wpadać częściej! :)
    http://writee-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ohhh zdjecia podobają mi się meega! Sama myśłe nad kupnem kapelusza :')
    A co do designy, również sama walczę i życzę ci powodzenia!

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Rajuu, zdjęcia są cudowne! Masz ładny uśmiech. :))

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się ostatno wzielam w garsc i tez sama zmienilam swoj desgn :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Według mnie design jest świetny!
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://werko-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia! Trzymam kciuki, że zrobisz sobie sama taki design, o którym marzysz i będziesz z niego na 100% dumna! Ja niestety nie umiem robić sama designów, i wspomagam się pracą koleżanki :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! Moim zdaniem ten desing jest lepszy niż poprzedni!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny kapelusz :) Skoro bardziej podobają Ci się krótkie włosy to zetnij!
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śpliczne zdj ! I jesteś śliczna ogulnie :)
    Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. a cm z choies nie wspolpracujesz bo masz szanse

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli chodzi o design bloga to jest on świetny :) Jesteś bardzo fotogeniczną osobą, a zdjęcia są cudowne :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląd bloga jest cudowny, a co do zdjęć i długości włosów. I w długich i w krótkich wyglądasz bardzo ładnie. :)

    Pozdrawiam!
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ci ładnie w krótkich włosach! Radzę ci ściąć ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ładnie ; )
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne wyszły te zdjęcia:)
    Jesteś prześliczna;*
    Fajnie, że sama kombinujesz i uczysz się robić wygląd bloga, ten bardzo mi się podoba:)
    Obserwuję:*

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)