3/19/2015

Wracam



 Nareszcie! Po raz kolejny podjęłam próbę otwarcia karty do napisania posta. Zapewne teraz znowu powinnam się tłumaczyć dlaczego tak długo mnie tu nie było. Ta monotonność :/ Niestety dosyć często tak mam, że brak mi weny do czegokolwiek na blogu. Zauważam to jak bardzo go zaniedbuje, wmawiam sobie że się do tego nie nadaje, po co mi ten blog itd. Jednak nadal w jakimś czasie bardzo mi tego brakuje.
 Przez ostatni czas zaczęłam bardziej się interesować serialami. Moim ulubieńcem jest "The vampire diaries". Myślę że większość z Was słyszała o pamiętnikach, a nawet niektórzy może oglądacie :) Tak bardzo się wciągnęłam że praktycznie w 2 tygodnie zdołałam obejrzeć wszystkie sezony, także teraz jestem na bieżąco (nie pytajcie xd).
 Powoli czuć wiosnę! Mam nadzieję że taka pogoda zostanie na dłużej. Mam ochotę pójść na rower :D Zbliża się weekend, więc myślę że sobie trochę pojeżdżę. Poprzeglądałam jakieś foldery ze zdjęciami, którym tu nie wstawiałam i w sumie mam kilka z ostatnich 'sesji'. Chyba wybaczyliście mi moją ponowną nieobecność? :p Czy ktoś czekał?









W związku z tym że pokochałam seriale, piszcie mi swoje ulubione :) Zaczęłam oglądać "Teen wolf", także jak wszystko nadrobię chce zacząć jakiś inny. Po za tymi oglądam też "Switched at Birth" i "Pretty little liars". :) xoxo

24 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :p
    Udana sesja ! ;D

    by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! miałam wrażenie że opuściłaś bloga. dobrze że jesteś ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pamiętniki wampirów, to mój ulubiony serial ♥ śliczne zdjęcia :*
    jestemfolta.blogspot.com - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem jakie seriale ci polecic. :/ wole ogladac filmy. Fajnie, ze w koncu napisalas! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też wolałam filmy, heheh :)

      Usuń
  5. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://sandraa-suusan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Glee ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może niedługo się za to zabiore :)

      Usuń
  8. Zrobisz post z rysunkami ? ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, zaintrygował mnie ten olejek do demakijażu :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba nie ten post skomentowałaś :)

      Usuń
  10. To kiedy zrobisz tego posta z rysunkami? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te zdjęcia :) Ech,zawsze chciałam mieć taki konkurs tańca w szkole.
    Zapraszam na nowego bloga ;) http://donutcryandbehappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)