2/22/2015

Jeziorko


Ostatnio z koleżanką wybrałyśmy się na spacer. Tak na spontanie, szłyśmy tam, gdzie nas poniesie. Dosyć często tak robimy, odkrywając dosyć ciekawe miejsca w okolicy. Doszłyśmy do dosyć fajnego miejsca, gdzie było tak jakby małe jeziorko. Od razu przyszło nam to samo do głowy - zdjęcia w tym miejscu! Nasz plan został zrealizowany po paru dniach, zdjęcia wyszły lepiej niż się spodziewałam. Nie powiem, że nic szczególnego z przeróbką nie robiłam, bo dodałam filtr, gdzie woda wydaje się jeszcze bardziej niebieska. Lubię takie spontaniczne wyjścia, gdzie nic nie jest planowane od początku do końca. Myśląc, że nie ma już ciekawych miejsc w tej wiosce, zawsze znajdzie się coś ciekawego. :)
W tym dniu było bardzo ciepło, niczym wiosna. :D Miałam na sobie koszulkę i zarzuconą kurtkę. Nawet w tym było mi gorąco. Do zdjęć ściągnęłam kurtkę, nie było mi zimno, ale od razu po tym ją ubrałam, żeby też się nie przeziębić. ;)



Lubicie takie spontaniczne wyjścia, gdzie nic nie jest planowane od A do Z? W wakacje planuję więcej takich wyjść, tyle że rowerami :) Mam nadzieję, że znajdę dużo świetnych miejsc na sesje.
Mam nadzieję że zdjęcia Wam się podobają! xoxo

47 komentarzy:

  1. W krótkim rękwku w zimę? :) Gratuluję odwagi :)
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :P
    ładnie wyszłaś, widać źe sesja udana :)
    https://By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też planuję w wakacje jeździć z przyjaciółmi rowerami gdzie nas poniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście spontaniczne wyjścia najlepsze :D
    Fajne zdjecia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecia, ja czasami z tatą i oczywiście z rodzeństwem robię takie wyjścia, a później planuje zdjęcia, a nic z nich nie wychodzi

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Ola :3 takie wyjścia są najlepsze :) Od jutra zaczynam już jeździć na rowerze, a samotne wyprawy rowerowe czy z przyjaciółmi kocham :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, gdy tylko zrobi się cieplej :D
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  7. kiedy patrzę na te zdjęcia robi mi się zimno! :D


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była teraz taka pogoda, jak wtedy, gdy robiłam te zdjęcia, pewnie nie było by tak zimno :D

      Usuń
  8. Śliczna jak zawsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam twojego bloga już długo i muszę przyznać że jest naprawdę świetny ! <3 widać że wkładasz w to dużo pracy :)
    Jeśli masz wolną chwilkę to wpadnij do mnie , dopiero zaczynam , więc dodaj komentarz ze swoją opinią

    faith-works-miracles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne że lubię takie spontaniczne wyjścia ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie wyszlas na zdjeciach, zwlaszcza na pierwszym :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog i śliczne zdjęcia :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/alone.html
    mogę liczyć na komentarz z twojej strony? Dopiero zaczynamy,Jeśli ci się podoba, zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Koło mnie niestety nie ma takich fajnych miejsc ;/
    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam kiedyś :) Dzięki!

      Usuń
  15. Ojej, na widok Ciebie w krótkim rękawku aż mi się zrobiło zimno haha :D
    Masz pięknego bloga i robisz super zdjęcia ♥
    Obserwujemy ? Daj znac u mnie - http://claaudiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie spontaniczne wypady, sama mam takich najwięcej :D Świetne zdjęcia! :*

    Pozdrawiam
    imagine-yuki.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dosyć dużo już zaliczyłam takich wypadów. :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  17. Zdjęcia rzeczywiście wyszły przepiękne :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. To raczej t-shirt z pięknym wzorem. :D
      Dziękuję. ;)

      Usuń
  19. Ale piękna koszulka, ogólnie śliczne zdjęcia ! :D

    + Obserwuje
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie wyjścia. Kiedy idziesz gdzieś, ale sama nie wiesz gdzie. Nie masz określonego celu, gdzie dojdziesz, tam po prostu będziesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tylko żeby się nie zgubić. :p

      Usuń
  21. wyjścia spontaniczne często okazują się najfajniejszymi :)

    obserwuję.
    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ^^
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotaniczne wyjścia prawie zawsze niosą za sobą najwiecej mile spędzonych chwil. Cudowne zdjęcia!

    ~ KONKURS! DO WYGRANIA WYGLĄD BLOGA! Zapraszam :)
    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam ! :D Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki:*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i cudowny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  27. Jesteś śliczna cudnee zdjęcia <33
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna.http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne zdjecia! kolorystyka mega, jako fotograf mody widze ze jest fajnie!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja byłam przekonana że na moim zadupiu nie ma nic ciekawego, a jednak w te wakacje tyle ciekawych miejsc zwiedziłam i nadal poznaje nowe :) mam nadzieję, że w te wakacje jeszcze więcej poznam nowych miejsc do których będę lubiła wracać :)
    ładne zdjęcia i śliczna bluzka :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna bluzeczka ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia są śliczne, a zwłaszcza pierwsze bardzo mi się podoba ;)!

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)