8/13/2014

Z modeliny #3

Tak jak pisałam w poprzednim poście, pokażę Wam kolejne rzeczy z modeliny, ponieważ takie najbardziej lubicie. Na asku, ktoś z Was dał propozycję pokazania na blogu wszystkiego, czego używam do modeliny. Ja od razu mówię, że raczej nie zrobię takiej notki, ponieważ tak na prawdę nie używam niczego specjalnego. Również na asku dostałam dużo pytań, abym zrobiła post z moimi rysunkami, dużo nad tym myślałam i na Waszą prośbę kolejna notka będzie z moimi rysunkami. Od razu uprzedzam, nie są to jakieś piękne, profesjonalne dzieła, po prostu uwielbiam rysować i się uczę. Tak samo jest z modeliną, teraz zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania :)












To tyle, mam nadzieję że niektórzy w końcu doczekali się modelinowych nowości ;-)


18 komentarzy:

  1. masz talent !
    śliczne !
    https://By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku śliczne rzeczy!
    zazdroszczę, zawsze chciałam umiec lepić z moedliny ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rzeczy. Najbardziej podoba mi się to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne robisz te rzeczy :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talant!
    Najbardziej spodobały mi się marchewki i jabłko:))
    I oczywiscie przeuroczy kurczak



    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię wszelkiej maści kreatywne zajęcia jednak modelina zupełnie mi nie wychodzi ;) Ty jak widać masz do tego talent :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie oryginalne zdjęcia :) Ślicznie je zrobiłaś, też kiedyś lepiłam z modeliny.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to wygląda :) ładnie wygląda biżuteria z modeliny :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci wyszły, wiem, że to wcale nie jest takie łatwe bo sama kiedyś lepiłam z modeliny ;)

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne:)

    feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy :3 masz talent! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pozazdrościć talentu! :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia są bardzo dobrej jakości co mi się bardzo podoba post też dobry nie za dużo tekstu nie za mało w sam raz bardzo mi się tu podoba
    **************************************************************************************************************************************************************************
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJĘ I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku kolejna cudowna notka, a zdjęcia są wprost idealnej jakości!! :) Może w następnej notce opiszesz swój idealny dzień?
    + mam prośbe, skomentujesz moją nową notke? będę bardzo szczęśliwa bo dopiero zaczynam:) ---> Moja notka, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super post ! Świetne zdjęcia, a modelina... ? To świetny pomysł na nudę ! :* Zapraszam do siebie ---> http://dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)