8/19/2014

drawings


Tak wiele z Was prosiło mnie o pokazanie moich rysunków. Myślałam o tym i po dłuższym czasie postanowiłam je pokazać. Jeśli tak bardzo chcecie, spełniam Waszą prośbę. Niektóre robiłam na szybko, innym poświęcałam więcej czasu. Od razu mówię, nie jest to coś wielkiego, ja na razie się uczę, dopiero niedawno zaczęłam rysować ludzi i mam nadzieję że obejdzie się bez zbędnych komentarzy :) Do tej pory zastanawiam się czy ten post to dobry pomysł.. no nic, zapraszam do oglądania :)

Karina Mazur






Oliwia Milion

Agata Szczurek

Hania z kanału Causeiloveyou1


20 komentarzy:

  1. jeju, super :) niektóre chyba niedopracowane, a tak to bomba !
    http://ruczaj-patrycja.blogspot.com/ -> zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Od niedawna malujesz ludzi, ale pierwszy rys jest doskonały! Podoba mi sie ze Twoje rysunki wygladaja na prawdziwe rysunki, kiedyś odwiedzialam blog jednej dziewczyny ktora pokazywala swoje rysunki które wygladaly jak przeróbki ze zdjęć i pewnie tak bylo... A u Ciebie widać ołówek, rozcierania, pelen realizm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgodzę się z koleżanką nade mną, bo istnieje coś takiego jak hiperrealizm i ktoś się napracował, a ona nie potrafi tego docenić. No nic, moje rady są takie - NIE rozcieraj absolutnie ołówka, cienie rysuje się małymi kreseczkami. Po drugie - elementy twarzy - oczy, nos, usta, rysujesz bardzo dokładnie i blisko im do realizmu, o reszcie jakby zapominając, w ogóle nie dopracowujesz szczegółów, najbardziej rzucają się w oczy włosy, jako proste krechy. Nie piszę tego, żeby Cię zniechęcić, broń Boziu. Ćwicz dalej, bo dobrze Ci idzie :)

    http://nevermind-factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady, rysuję portrety dopiero od 2 tyg. :D Najgorsze jak na razie są właśnie włosy, ale jak będę ćwiczyć, będzie okej.

      Usuń
  4. Śliczne rysunki *.* Popracuj nad włosami i będą doskonałe.

    http://yuxu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Masz talent. :)

    feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent ! jeszcze troszke przed Tobą pracy, ale teraz jest swietnie !
    zapraszam do mnie diyowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszły, na prawdę masz talent! Niektóre musisz lekko dopracować, ale i tak są super ;)

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie rysujesz.
    Widać, że masz talent.
    Dla mnie najbardziej podoba się rysunek Agaty Szczurek.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne są te zdjęcia :o ! Cudne . Zakochałam się :* dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne rysunki *.* ! Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne ;d
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rysunki c;
    Bardzo ładny blog oczywiście obserwuję
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ilość obserwatorów jest ta sama.

      Usuń
  13. Zazdroszczę Ci talentu. Świetnie rysujesz i dawaj więc zdjęc twoich rysunków :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, nie wiedziałam, że masz taki talent... Te rysunki są... cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wiele rzeczy o mnie nie wiesz, hahah :D

      Usuń
  15. wooow, te portrety totalnie mnie rozwaliły :3, masz mega talent :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)