7/02/2014

Q&A - odpowiedzi na wasze pytania

Cześć! Mamy już lipiec, ale szczerze mówiąc nie czuję tych wakacji. Chciałabym w końcu założyć szorty, t-shirt i pojechać na basen, no ale w taką deszczową pogodę nie ma co. Mam nadzieję, że z dniem będzie coraz cieplej.

W ostatnim poście poprosiłam Was, abyście zadawali jakiekolwiek pytania do mnie. Teraz właśnie, na nie odpowiem. Większość z nich wybrałam, a niektóre z pytań nawet się powtarzały. Zapraszam :)


1.Co blogerka musi mieć, abyś zaobserwowała jej bloga ?
Dla mnie cenne jest to, aby blog miał w miarę ładny wygląd: jasny i wyraźny. Dobre zdjęcia, ale nie chodzi mi tutaj o wypasioną lustrzankę, przecież można zrobić ładne zdjęcia zwykłą cyfrówką, ale trzeba pamiętać o dobrym świetle. Oczywiście blogerka powinna pisać płynnie i bezbłędnie. Tutaj też jeżeli zrobi jeden błąd to przecież nic, ale co chwilę błędy i do tego co drugie słowo emotikony np. ,,Byłam u kasi <33 Było tak superrr ! :DD''. Czytam blogi modowe, urodowe, lifestyle, diy, fotograficzne i wiele innych.


2.Czy pojawi się kiedyś post o gotowaniu ?
Myślę że tak. Kiedyś na początku bloga dodałam przepis na ciasteczka KLIK. Jeżeli chcecie posty o gotowaniu czy szybkich przekąskach, piszcie w komentarzu.

3.Jaki masz aparat ?
Canon 400D

4.W czym przerabiasz zdjęcia ?
W photoscape i gimpie

5.Czy znasz kogoś osobiście, kto prowadzi bloga ?
Tak, zobaczyły mojego bloga i postanowiły również zacząć z blogowaniem. Tutaj i tutaj.

6.Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato.


7.Blogerka, którą lubisz najbardziej?
Nie mam takiej jednej ulubionej, czytam dużo. pisanemiodem, pastelowe-lovee, binka-blog, willbefineee, lucy-luucy, onlydreams8, meryandbluezpasjadozycia i wiele innych :)

8.Ulubiona rasa psów?
Lubię labradory i haskie.

9.Jaki masz znak zodiaku?
Koziorożec.

10.Co się skłoniło do założenia bloga ?
Na początku oglądałam Lucy, potem zaczęłam czytać jej bloga i bardzo mi się to spodobało. Założyłam chyba z 5 blogów, ale postanowiłam że ten obecny będzie już taki na prawdę, gdzie będę o niego dbała.


11.Z jakiego źródła czerpiesz najwięcej inspiracji ?

12.Jaki jest Twój ulubiony film ?
Lubię dużo filmów. ,,Trzy metry nad niebem'' , ,,Tylko Ciebie chcę'' , ,,Lol''

13.Jakie są Twoje zainteresowania ?
Blogowanie, lepienie z modeliny, rysowanie, a przede wszystkim fotografia.

14. Posiadasz rodzeństwo ?
Tak, mam 2 braci i siostrę.





Mam nadzieję że dowiedzieliście się, tego czego chcieliście :) Przy okazji dałam kilka zdjęć, które znalazłam w moim folderze. A co u Was słychać ? :)










11 komentarzy:

  1. Fajnie odpowiedzi :) U mnie jest słońce, a wczoraj cały dzień się opalałam haha :D też interesuje sie fotografią :)
    http://im-gonna-rebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi :)


    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi, również lubię lato!
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odpowiedzi:):)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ciekawy Blog Zapraszam do mnie ;*
    http://werix-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi ;) Ja również najwięcej inspiracji czerpię ze strony zszywka.pl :)

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też inspirowała Lucy :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochamy takie same filmy i psy <3
    Bardzo ladne zdjecja :)
    Dziękuję za 7 odpowiedz! :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo <3 uwielbiam takie posty, zawsze można sie zegoś nowego dowiedzeć o osobie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)