7/31/2014

10 najlepszych blogów moich czytelników

Jak pisałam w poprzednim poście, chciałabym zrobić post ,,10 najlepszych blogów moich czytelników'', dlatego zgłaszaliście się w komentarzach i właśnie piszę ten post. Wybór był ciężki, z około 32 blogów musiałam wybrać 10 najlepszych, które mają w sobie coś, co przykuło moją uwagę. Oczywiście w każdym blogu jest coś wyjątkowego, tylko trzeba jeszcze nad tym popracować. Podobnie jak pisała Fiki, dzięki takiej akcji, mogłam Was nieco poznać :)



Jej pasją jest fotografia i muzyka, interesuje się również modą i dekorowaniem wnętrz, taka właśnie jest Martyna. Od razu zwróciłam uwagę na to jak pisze. Ma piękne przejrzyste zdjęcia i cudowny wygląd.



Bloga prowadzą dwie siostry - Weronika i Gosia. Interesują się modą oraz jazdą konną. Są pełne pomysłów! W tym blogu było coś, co przykuło mój wzrok.




 
Przydatne DIY oraz stylizacje, które bardzo mi się spodobały. Jestem mile zaskoczona, że czytają mnie starsze ode mnie osoby.



Najbardziej spodobał mi się wygląd bloga, design. Nad blogiem można jeszcze troszkę popracować, ale nie jest źle.



Szesnastoletnia Paulina, która interesuję się fotografią, zupełnie jak ja. To właśnie przykuło moją uwagę, przepiękne zdjęcia. Wygląd również jest śliczny. Tego bloga nie mogłam przeoczyć.



Na tym blogu znalazłam wiele przydatnych inspiracji. Nad blogiem trzeba jeszcze popracować, ale za te cudowne inspiracje postanowiłam napisać o blogu Natalii.



Paulina, interesuje się modą i fotografią. Od razu spodobał mi się wygląd oraz zdjęcia. Nie wiem czemu nie wpadłam na tego bloga wcześniej. Będę zaglądać.


Nastoletnia Angelika prowadzi bloga dla przyjemności. Ładny design, wygląd. Zdjęcia również cudowne !


 Bloga prowadzą dwie nastolatki, Paula i Ania. Postanowiły zacząć od nowa, a ich pierwszy post wydawał się świetny. Wygląd, zdjęcia bardzo mi się spodobały. 

Ola, moja przyjaciółka. Zaczyna pisać bloga, dała już swój pierwszy post. Pokazałam jej, jak to wszystko wygląda i mimo tego że jej blog nie jest jeszcze do końca zrobiony, postanowiłam o niej napisać. Na blogu zamieszcza m.in. stylizacje.


Dziękuje za wszystko, teraz już trochę wiem kto czyta mojego bloga :) Liczba obserwatorów ciągle wzrasta, jesteście cudowni, dziękuję ! 
Pamiętaj zawsze możesz mieć lepszego bloga, tylko potrzeba trochę czasu :)

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że spodobał ci się mój blog! Chętnie zajrzę też na resztę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę, że wybrałaś mojego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ♡ jej! super i zaraz zaglądam na resztę blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie że dajesz szansę swoim czytelnikom! :D
    super pomysł :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie blogi które wybrałaś są wspaniałe :3
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jest nasz blog ♥ bardzo dziękujemy o wspomnieniu nas w Twoim rankingu i chętnie dowiemy się od Ciebie co byśmy mogły polepszyć w naszym blogu- wskazówki dla początkujących są zawsze potrzebne. Pozdrawiamy! Scarlett and Panda

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo ! <3 juz na sam początek tak supeer ! dziekuję <3 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na post :)Części z tych blogów nie znam ale chętnie na nie wpadnę :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kojaże tylko parę blogów ,ale naprawdę świetny post :)!Zaraz poczytam parę blogów <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku :* jest mój blog, dziękuję :*
    Świetny pomysł na post !
    pozdrawiam :) angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre z tych blogów znam, a na resztę zajrzę :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ! Przejrzałam wszystkie i są na prawdę super, chociaż i tak Ty jesteś moją najlepszą blogerką ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam chyba żadnego z tych blogów, ale zaraz z chęcią poprzeglądam te, które uznałaś za najciekawsze :)

    ;) http://jagodove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)