6/24/2014

Pierwsza współpraca - allepaznokcie

Hej !
Od około dwóch tygodni jestem chora, w sumie to już mi przechodzi, dlatego w końcu mogę napisać posta. Czy wy też uwielbiacie ten ostatni tydzień w roku szkolnym ? Zostały zaledwie 3 dni do zakończenia roku szkolnego no i wakacje !

Przechodząc do dzisiejszej notki, napisałam ostatnio do firmy allepaznokcie  w sprawie współpracy. Już na następny dzień mi odpisali i poprosili o wybór produktów oraz mój adres. Mają tak szeroki asortyment, że nie wiedziałam co mam wybrać. Zdecydowałam się na lakiery one colour. Już po weekendzie dostałam paczkę, gdzie zobaczyłam przepiękne kolory, których nawet się nie spodziewałam.
  



Lakiery są bardzo dobre, zauważyłam że szybko schną.


 Lakier błękitny nr. 62 - KLIK 
Lakier różowy neonowy nr. 592

Jestem zadowolona z tej współpracy i polecam.


8 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :) zgadzam się, mają szeroki asortyment. Bardzo ładne kolory wybrałaś ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poważnie wstawiłaś tutaj zdjęcie listu z Twoim prywatnym adresem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę. Już wcześniej miałam to zamazać ;)

      Usuń
    2. Spoko, ale serio uważaj, bo czasami możesz trafić na dziwnych ludzi w internecie ;/

      Usuń
  3. Na jaki adres mailowy pisałaś do nich? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)