6/12/2014

DIY - zabawa z farbkami witrażowymi

Hej
Ostatnio mam jakoś bardzo mało czasu na wszystko. Nie miałam kiedy dodać posta, ale dzisiaj już jest. Więc przechodząc do rzeczy, mam dla Was kolejne diy. Tym razem będzie to pojemnik na np. kredki, długopisy, itp. Jest to bardzo łatwe w przygotowaniu i zapewne widzieliście już mnóstwo takich pomysłów, natomiast ja pokaże Wam coś innego. Otóż użyję farbek witrażowych, które potem umieszczę na słoiku. Zatem zaczynam :)


1. Na początku bierzemy dowolny słoik, myślę że każdy znajdzie w swoim domu. Etykietę zrywamy lub zmywamy za pomocą np. zmywacza do paznokci.




 2. Będziemy również potrzebować farbek witrażowych, które można znaleźć nawet w większych supermarketach.

 3.Ostatnią rzeczą będzie koszulka na papier.


 4. Najpierw robimy kontury. To od Was zależy co chcecie namalować tymi farbkami. Ja zrobiłam owoce.


5.Gdy kontury wyschły, można zamalowywać środek.


6.To od farbek zależy ile czasu będzie to wszystko schło. Jeśli mamy już suche można przyklejać na słoik.



Mam nadzieję że spodobał Wam się pomysł jak można wykorzystać właśnie takie farbki. Efekt nie wyszedł jak chciałam, ponieważ za szybko odkleiłam obrazki, a nie do końca wyschły.


12 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszło ;) może kiedyś skuszę się na zrobienie takiego cudeńka!

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez cos takiego robiłam ostatnio z moją córeczką::))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny efekt końcowy :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło :)
    Super pomysł xd
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł.
    http://beatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło koniecznie muszę spóbować ! :)

    tymczasem zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy to kwestia złych farbek, czy braku umiejętności, ale nie jest to wykonane estetycznie, bo farba nie dochodzi do konturów i jest nierównomiernie rozprowadzona. Same kontury też są nieładne. Ale sam pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że chodzi tutaj o farbki, ponieważ miałam kiedyś inne i wychodziło to super. Teraz muszę czekać cały dzień żeby to wyschło, a i tak źle wychodzi.

      Usuń
  8. Świetna sprawa :)
    Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł ;)
    Zapraszam na mojego bloga : http://agaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)