5/17/2014

Rainy + DIY !

Hej
Jak Wam mija maj ? Ja szczerze mówiąc myślałam że będzie ciepły i słoneczny, a niestety jest deszczowo. Miałam iść dzisiaj porobić zdjęcia z Alicją, no ale w taką pogodę.. Czytałam że w następnym tygodniu będzie ciepło, także mam nadzieję że wtedy się wybiorę na te zdjęcia.

 Dzisiaj przygotowałam dla Was DIY, a mianowicie napis ,,love'' , który można położyć np. na półkę jako dekoracja. Niestety nie wyszło mi tak jak chciałam, ponieważ miałam za grubą tekturę, którą bardzo ciężko się tnie. No trudno zapewne Wam wyjdzie lepiej :) Zauważyłam że bardzo lubicie tego typu posty, dlatego postaram się robić takich jak najwięcej. 
A więc zaczynajmy ;)



1. Przygotuj ołówek, nożyczki, linijkę oraz tekturę (w moim przypadku jest to pokrywka od pudełka z butów).






2.Narysuj  na pudełku napis love za pomocą ołówka i linijki (można wydrukować szablon).





3.Gotowy napis wycinamy, pozostawiając dół jako podstawkę.




 4.Tak wygląda  napis.


 
5.Dla mnie wydawał się ''pusty'' , dlatego przyczepiłam różyczkę, którą ulepiłam z modeliny.


6.Tak prezentuje się skończony napis.




Mam nadzieję że się Wam spodobało. Jak pisałam powyżej, nie wyszło tak jak chciałam, ale Wam z pewnością wyjdzie lepiej. Pozdrawiam kochani i życzę udanego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. Fajne DIY na pewno skorzystam :3
    http://RoksiTv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D Ale fajne :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis wygląda bardzo nieestetycznie, ale pomysł jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, przecież napisałam. Teraz już to poprawiłam i wygląda lepiej ;)

      Usuń
  4. Super pomysł. Szkoda tylko, że troszkę nieestetyczny, ale liczy się pomysł.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie tak fajny pomysł, ale jest to niestarannie zrobione :)
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, postaram sie cos takiego wykonac, ale moze spóbuje ze swoim imieniem :D

    obserwuje i licze na rewanz :)
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł (: może kiedyś też takie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda, może też coś takiego zrobię, jest naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wygląda :)

    sleek-week.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)