2/14/2014

Walentynki ♥

Walentynki ♥ !

Tak dzisiaj walentynki, a więc chciałabym życzyć Wam czego tylko sobie zapragniecie, a przede wszystkim dużo miłości ! Nie każdy obchodzi to święto natomiast ja uważam że jest to święto dla każdego, nie tylko dla tych, którzy mają swoją drugą połówkę. Ja właśnie nie mam, ale postanowiłam spędzić miło ten wieczór i chcę Wam podsunąć parę pomysłów :) Na początku można wziąć relaksującą długą kąpiel np. z płatkami róż. Następnie pięknie pościelić łóżko i udekorować cudnymi poduszkami :) Zapalić zapachowe świeczki, poczytać gazety, nakładać maseczki. przygotować ekstra przekąski i się nimi zajadać. Na koniec proponuję obejrzeć film, jaki to będzie film to już zależy od Was. Ja chyba dzisiaj obejrzę ,,trzy metry nad niebem''. Już dawno chciałam go obejrzeć tylko nie miałam kiedy, teraz jest idealna okazja :) Żeby wieczór był jeszcze lepszy można zaprosić przyjaciółki na noc.  ;) Mam nadzieję że pomysły się Wam przydadzą chociaż jest już dość późno.. A więc życzę Wam udanego wieczoru ! ♥



2 komentarze:

  1. O taka kąpiel w wannie to coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego <33333

    zapraszam do mnie:))

    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)