2/18/2014

Poznajcie mnie lepiej ;)

Fakty o mnie
1.Urodziny obchodzę 5 stycznia
2.Nie mam żadnego zwierzaka.
3.Mam brata Michała, Szymona i siostrę Emilkę ;)
4.Nie umiem śpiewać ; /
5.Lubię rysować i zbieram rysunki 
6.Zawsze mam coś na rękach, bo gdy nie mam czuje sie jakoś tak ''pusto''
7.Jak miałam ok. 5 lat stałam przy lustrze i ściełam sobie włosy xd potem wyglądałam jak chłopak
8.Ciągle przemeblowuje swój pokój (sama)
9.Chodzę do 6 klasy : >
10.Lubię robić zdjęcia 
11.Zawsze chciałam dodawać filmiki na yt
12.Nie mam chłopaka ; )
13.Byłam już na 4 obozach
14.Uwielbiam dekoracje ;3
15.Jestem uzależniona od fb
16.Oglądam vlogerki na yt
17.Bardzo lubię świeczki zapachowe :)
18.Nie mam jakiegoś ulubionego koloru, lubie wszystkie :)
19.Nie należę do szczupłych osób
20.Codziennie ćwiczę! Do wakacji musze wyglądać jakoś lepiej ;)



Buziaki pozdrawiam ! ;*

2 komentarze:

  1. podziwiam za motywację do ćwiczeń (: sama muszę schudnąć, ale ciężko dupkę ruszyć (: poza tym bardzo ładnie i estetycznie prowadzony blog. podoba mi się (: obserwuję, pozdrawiam i na pewno będę wpadać tak często jak to tylko możliwe. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)