2/19/2014

Modelinowe cuda ;)

Modelina
Hej, nie wspominałam Wam jeszcze że lubię lepić z modeliny :) Teraz już za bardzo nie chcę mi się lepić natomiast mam tego dużo i chciałabym się podzielić z Wami niektórymi z tych charmsów :)

 Elmo

            Jajko kawaii

Lód z polewą czekoladową i orzeszkami 

Frytki z ketchupem

Ślimak

Gofr w kształcie serca z kiwi

Serce z diamencikiem i skrzydłem

Pączek z polewą i truskawką

Ciastko w kształcie kwiatka z galaretką

Miś

Lizak z kokardą

 Ciasteczko miś

  

Ciasteczko

Kapkejki

Soczki owocowe

Kolczyki arbuzy

Kolczyki ciasteczkowy potwór

Sowy

Kanapka z sałatą, szynką, serem i pomidorem

Tort

Tort z różyczkami

Wszystko razem :)

Mam nadzieję że spodobały Wam się poszczególne rzeczy :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania! :*

8 komentarzy:

  1. Świetny blog:)Na pewno Będę tu Zaglądać częsciej:)!!

    Pozdrawiam:)):***

    W wolnej chwili zapraszam do siebie;)
    http://chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to jest :) piękne aż zapraszam na konkurs http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczkowy potwór wyszedł Ci fajnie! :)

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com/2014/02/very-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię lepić z modeliny ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elmo podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne hobby i świetnie Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehuantedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)