2/25/2014

Ciasteczka :)

Cześć kochani ! Mam jeszcze tydzień ferii, bardzo szybko to zleciało.. ;c Cały czas wstaje późno, przynajmniej się wyśpię :)  Dzisiaj mam dla Was przepis na maślane ciasteczka, które właśnie upiekłam, są bardo łatwe w przygotowaniu, a wyszły na prawdę pyszne! Mam nadzieję że wykorzystacie przepis i napiszcie mi o tym w komentarzu. :)

Składniki:
-kostka masła
-6 łyżek cukru pudru
-300 g mąki

Przepis:
Miękkie masło mieszamy z cukrem pudrem. Następnie dodajemy mąkę i zaczynamy wyrabiać ciasto. Ciastka formujemy w małe kuleczki, a następnie spłaszczamy. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180°C na ok. 15-20 min. Ciasteczka zostawiamy do ostygnięcia. Gdy ciasteczka ostygną można śmiało się nimi zajadać :) Smacznego !







3 komentarze:

  1. Świetny przepis, chętnie go spróbuje :-) http://thefashionlollies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i prosty przepis (: z pewnością wypróbuję (:


    zapraszam do siebie - http://mawazo-na-maneno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować przepis ;)
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i szczerą opinię, to dla mnie bardzo dużo znaczy! :)